تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه اصفهان طي بيانيه‌اي تاکيد کردند: روز قدس روز افشای طرح‌ها و فتنه‌های آمریکای جنایتکار و حامیان منطقه‌ای آن، در تحولات اخیر منطقه خاورمیانه به ویژه تحولات مصر و سوریه است.

 به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه اصفهان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
‎«سبحان الذي أسرى بعبده ليلاً من المسجد الحرام إلى المسجد الأقصى الذي باركنا حوله لنريه من آياتنا انه هوالسميع البصير»
 
سوره اسراء آيه 1

حمد و سپاس بيکران خداوند سبحان و قادر متعال را که به ما توفيق می‌دهد با درک ماه مبارک رمضان، به يمن ميراث ارجمند حضرت امام خميني (رحمة الله عليه) همراه و هم‌صدا با اقيانوس خروشان امت سرافراز اسلام و خيل عظيم انسان‌هاي آزاده و حق‌طلب جهان، با حضوري پرشکوه در راهپيمايي روز جهاني قدس، طنين حمايت از قدس شريف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطين را سر دهيم و بار ديگر نابودي رژيم غاصب و اشغالگر صهيونيستي و بيزاري از حاميان آن در مجامع بين المللي را ـ به عنوان مطالبه اولِ مسلمين عالم، فرياد زنيم.

بیش از 34 سال از ابتکار امام خمینی معمارکبیر انقلاب می‌گذرد. امروز روز قدس مورد اهتمام تمام جوامع بین المللی است و این مطالبه در برابر سلطه صهیونیسم و استکبار جهانی از کشورهای اسلامی فراتر رفته است ‏. روز قدس امسال روز افشای طرح‌ها و فتنه‌های آمریکای جنایتکار و حامیان منطقه‌ای آن مزدور عالم خوار در مسائل و تحولات اخیر منطقه خاورمیانه به ویژه تحولات مصر و سوریه است .

حال که چهره‌ی اسلام ناب محمدی(ص) در سطح منطقه و جهان درخشان تر می‌شود. و جهانیان در پرتو این نور الهی قرار گرفته‌اند، نام جمهوری اسلامی ایران و گفتمان انقلاب اسلامی، بار دیگر در جهان مطرح شده و بر سر زبان‌ها افتاده است، گفتمانی که دفاع از مظلومین عالم و مبارزه ی همه جانبه و تقابل با استکبارجهانی از اهم شاخصه‌های آن است. این شاخصه‌ها در سال های اخیر و هفته‌های گذشته، بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته تا مبادا به فراموشی سپرده شود و جمهوری اسلامی ایران، هم چنان با اقتدار پرچم دار دفاع از مستضعفین و مبارزه با مستکبرین جهان باشد؛ همان ها که مصداق تام تعبیر «الذین یصدون عن سبیل الله»در قاموس قرآن کریم هستند. امید است که مسئولان فعلی و آینده هم سو با آرمان‌های ملت ایران، در این مسیر، پیش قدم باشند.

استکبار جهانیِ با امداد کشور‌های مرتجع عرب، سال‌هاست که بر ملت‌های جهان چتر یوغ و استعمار خویش را گسترانیده‌اند و با امداد کشورهای مرتجع عرب، این سایه ی شوم، ملت‌های آزادی خواه را در جهان و در منطقه آزرده خاطر ساخته است.

راهی که امام عزیزمان بنیان نهاد هیچ گاه کهنه نشده و در تله سازش دولت‌های فاسد عرب و پیروان اسلام سازشکار ومطلوب غرب نمی‌افتد. تدبیر امام برای انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس نشان داد که مسئله فلسطین یک مسئله عربی یا ملی نیست بلکه فلسطین با اسلام گره خورده است. 

میعادگاه روز قدس، هر ساله بهانه‌ای است برای یک صداشدن مستضعفین جهان علیه مستکبرین زیاده خواه؛ همانانی که مهمان خودخوانده شدند و ارض مقدس قدس شریف را لگدمال قدوم ناپاک حرامیِ خود ساختند.

سنگ محک حوادث منطقه در طول عمر نامشروع و نامبارک اسرائیل نشان داد که مقاومت تنها راه سعادت و پیروزی‌ست و کشورها و گروه هایی که از کرسی سازش پایین نیامده و پا را از گلیم منفعت طلبی و سیاست بازی فراتر نمی‌نهند پس از سال‌ها چیزی جز چند عکس یادگاری با سران غاصب قدس شریف و آمریکای جنایتکار به دست نمی‌آورند.

به فرموده‌ی حضرت روح الله، خروش و حضور هر مسلمان علیه این رژیم جعلی، سطل آبی است که بر سر ساکنان این خانه‌ی سست عنکبوت ریخته می‌شود، حال که گفتمان عظیم انقلاب اسلامی در پیچ عظیم تاریخی قرار گرفته و دشمن در سراشیبی سقوط،  باشد که حضور یک یک مسلمین ایرانی بیش از پیش مقدمه ساز نابودی این غده ی سرطانی از قلب جهان اسلام باشدبه امید روزی که رهایی قدس شریف را از چنگال های خونخوار غاصبان قبله گاه نخست مسلمین رقم بزنیم..به امید روزی که بیانیه‌ی رهایی قدس شریف را از این چنگال‌های خونخوار رقم بزنیم.

و من الله التوفیق
 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاههای اصفهان و علوم پزشکی اصفهان
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان
جامعه اسلامی دانشجویان  دانشگاه  صنعتی اصفهان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد  خمینی شهر

انتهاي پيام/

برچسب ها: بیانیه ، قدس ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار