جامعه ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بیانیه ای آحاد مردم ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس فرا خواند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


در این بیانیه آمده است: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام و روز مبارزه با صهیونیسم غاصب است، روزی که انقلاب سنگ فلسطینیان در برابر رژیم تا به دندان مسلح صهیونیستی به شکوفایی می رسد.

این بیانیه افزوده است: روز جهانی قدس یادآور یک فراخوان 34 ساله است که از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به جهانیان آزاده ابلاغ شد تا زنجیرهای ستم را بگسلند و مأوایشان قدس آزاد باشد.

در این بیانیه همچنین آمده است: روز جهانی قدس، روز همبستگی جهان اسلام و روز مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی برای تعیین سرنوشت مردم فلسطین است روزی که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز تمایز میان منافقان و مومنان متعهد است.

در پایان بیانیه جامعه ورزش و جوانان کرمانشاه آمده است: در این راستا جامعه ورزش استان کرمانشاه در عمل به این سنت ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در تبعیت از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان همگام با سایر هموطنان عزیز و همنوا با سایر ملت های مسلمان، باشکوه تر و گسترده تر از سالهای قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهد کرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، مردم ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.