مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری از میزبانی این باشگاه در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی مردان کشور خبر داد.

 

هوشیار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: این مسابقات که با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود، تیم ها در دو گروه به صورت دوره ای با هم مسابقه می دهند.

وی با اشاره به برگزاری این رقابتها به صورت دوره ای افزود : ساحل فرح آباد ساری روز های 27 مرداد تا اول شهریور میزبان این مسابقات است.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری تصریح کرد : در این مسابقات تیم های پرسپولیس شیراز، شباب کرمانشاه، صدرشیمی یزد و دانشگاه شیراز با تیم فائزکاران فرح آباد ساری همگروه هستند.

هوشیار گفت : مازندران ساحل و طبیعت زیبایی دارد و تمام سعی و تلاش ما میزبانی شایسته از تیم ها، داوران و نماینده فدراسیون در ساری است.

وی از جذب بازیکنان بومی و جوان در این تیم خبر داد و افزود : به طور حتم با تلاش بازیکنان ، کادرفنی و هیئت مدیره ناکامی فصل گذشته جبران و این تیم بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود می کند.

هوشیار با اشاره به انتخاب نقی کنعانی به عنوان عضو هیئت مدیره این باشگاه تصریح کرد: تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری با حمایت مالی این سرمایه گذار در لیگ کشور شرکت می کند./س


برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.