تهیه و تولید مستند «رضا پهلوی» از شبکه من وتو بار دیگر ثابت کرد که این شبکه به صورت کاملا برنامه ریزی شده در صدد تطهیر خاندان منحوس پهلوی از ظلم و ستم هایی است که آنان در طول 53سال [از 1304 تا 1357] حکومت خود بر ملت ایران روا داشته اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، تهیه و تولید مستند «رضا پهلوی» از شبکه من وتو بار دیگر ثابت کرد که این شبکه به صورت کاملا برنامه ریزی شده در صدد تطهیر خاندان منحوس پهلوی از ظلم و ستم هایی است که آنان در طول 53سال [از 1304 تا 1357] حکومت خود بر ملت ایران روا داشته اند.
 


 رها اعتمادی از مجریان من وتو که تا پیش از این با ساخت مستند «از تهران تا قاهره» توانسته بود محبوبیت خاصی نزد سلطنت ها دست و پا کند این بار وظیفه ساخت مستندهای مورد تایید پهلوی ها را به آرش آشتیانی سپرد؛ هم اکنون آرش آشتیانی با ساخت مستند «رضا پهلوی» نزد سلطنت طلب ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
 




به نظر می رسد باید نام "آرش آشتیانی" را در کنار سلطنت طلب هایی چون "رها اعتمادی" و "پانته آ مدیری" و ... یادداشت کرد؛ مستند «رضا پهلوی» ساخته آرش آشتیانی نگاهی به وقایع دوران سلطنت رضا پالانی (پهلوی) دارد.
 
منبع: ما هستیم
برچسب ها: من وتو ، وبگردی ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار