وعده‌هاي ريل‌گذاري نادرست "شمقدري" در سازمان سينمايي به تنهايي‌اش ختم شد.

باشگاه خبرنگاران؛ دولت دهم روزهاي پاياني خود را به سر مي برد دولتي كه در حوزه سينما دچار روند ضعيفي شد و طبق وعده‌هاي رئيس سازمان سينمايي مبني بر ريل‌گذاري سينمايي براي پشرفت اين صنعت شاهد عملي شدن اين روند نبوديم.



مهم‌ترين اتفاق در اين دولت كه به تعطيلي و بازگشايي خانه سينما مربوط است سرو صداي بسياري را به پاكرد و اختلافات نهاني كه در حوزه وجود داشت با اين اقدامات علني و بر همگان آشكار شد.

سياست‌هايي كه "جواد شمقدري" در مدت رياست خود در پيش گرفت آن طور كه بايد خواهان و طرفداران بسياري نداشت و همه به نوعي با اهكار و ايده‌هاي او سر‌ناسازكگاري داشتند البته كساني نيز بودند كه در همه شرايط حمايت خود را از وي دريغ نكردند حال با رضايت كامل اين كارها را انجام دادند يا اينكه به ظاهر دست به اين اقدام زده‌اند كه اكنون با پايان دولت با صحبت‌هاي متناقض خود لب به سخن گشودند و با اين كار خود پشت "شمقدري" را خالي كردند.

البته بيشترين حرف‌هاي ضد و نقيض تاكنون به بحث داغ خانه سينما مربوط است كه با توجه به پايان رسيدن دولت دهم لازم اين است كه صحبت‌هاي جديدي مطرح شود تا با تغيير موضوع خود جايگاه خود را در دولت جديد حفظ كنند.

مسئله اصلي تغيير موضع از سوي حاميان "شمقدري" است كه با مقصر دانستن او د بازگشايي خانه سينما و بي‌تدبيري در مديريت سازمان سينمايي وي را در مسير ريل‌گذاري سينما تنها گذاشت تا با ورود دولت يازدهم "شمقدري" تنهاي تنها در تلاطم مديريت خود در جا بزند./ص

يادداشت از : فائزه آقابابايي

برچسب ها: شمقدری ، دولت ، دهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار