مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: اولین بازی صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز پانزدهم شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ناصر شریفی اظهار داشت: بازی های پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز بیست و هفتم مرداد ماه قرعه‌کشی خواهد شد و با مشخص شدن برنامه مسابقات، نماینده فوتسال قم که مدافع سه عنوان نایب‌قهرمانی چهارده دوره قبل لیگ برتر به شمار می رود، در گام نخست لیگ پانزدهم باید به میدان برود.

وی افزود: امسال نیز برخلاف فصل‌ گذشته که سیزده تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشتند و در مدت 26 هفته به شکل رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت پرداختند تا بدین ترتیب چهره قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده چهاردهمین دوره لیگ برتر مشخص شود، لیگ برتر فوتسال با توجه به افزایش یک تیم دیگر با شرکت 14 تیم به انجام خواهد رسید.

شریفی اضافه کرد: در بین 14 تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال صبای قم یکی از چند تیمی است که جزو با سابقه‌ترین لیگ‌ برتر‌ی‌ها به شمار می‌رود و از دوره‌های آغازین لیگ برتر فوتسال در این مسابقات حضور داشته و دارای قدمتی بیشتر نسبت به سایر تیم‌ها حتی نسبت به قهرمان فصل گذشته یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان است.

شریفی افزود: مدافع سه عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور که یکی از تیم‌های باسابقه تمام ادوار مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور به شمار می‌رود، در دو فصل گذشته تنها تیمی بوده است که از بازیکنان غیر بومی بهره نبرده و تمام نیروی آن بازیکنان بومی بوده اند و با تکیه بر توانمندی آنها تا مرز قهرمانی نیز پیش رفته است و امسال نیز سیاست ما استفاده از بازیکنان بومی خواهد بود./س

برچسب ها: قم ، اولین ، بازی ، صبا ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.