جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد در بیانیه‌ای تاکید کرد: روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این است که آزادی قدس شریف هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود،

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

"آزادی قدس شریف هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‎‌شود"

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است. روز قدس روز اسلام و روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است.

روز قدس، روز مستضعفان عالم، علیه مستکبران است. روز قدس روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشته است.

تصمیم احیا کننده امام خمینی (ره) در نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مصداق بارز کلام وحی است که: "اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنهارایاری کنید." انفال/ 72

قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است. قدس محور هویت و اتحاد‌‌ همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی(ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

بار دیگر، روز قدس می‌تواند سرآغاز یک حرکت عظیم مردمی علیه صهیونیسم جهانی باشد تا از این طریق و همچنان که در جنگ غزه توانستیم توطئه‌های رژیم جعلی اسرائیل را نقش برآب کنیم.

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود، بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت‌هایی شنیده می‌شود که سالها تحت سلطه یک مشت مستبد خودباخته، خفه شده بودند.

ایستادگی و مقاومت حزب الله لبنان و حماس و گروههای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت علنی ملت ایران از ملت مظلوم فلسطین، از یک سو زمینه بیداری اسلامی و خروش مسلمانان و آزادیخواهان را علیه آمریکا و اسرائیل فراهم ساخت و از سوی دیگر پایه‌های این رژیم جعلی را لرزاند و منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخت.

جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز همگام و همراه با سایر ارگانها، نهادها و سازمانها، از مردم فهیم، آگاه و همیشه بیدار ایران اسلامی، بالاخص دانشجویان و فارغ تحصیلان دانشگاهی دعوت می‌نماید با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد. به امید شکست جبهه کفر و استکبار و به امید اقامه نماز در مسجد الاقصی.

به حرمت وعده‌های الهی و به حرمت شهدای این خطه از قلب اسلام، فلسطین پیروز نهایی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار