مدیرکل ورزش وجوانان مازندران گفت: 9 ورزشکار مازندرانی به رقابت های المپیک ناشنوایان و مسابقات جهانی پیوند اعضا در صوفیه ی بلغارستان اعزام شدند.

سعادتمند در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران افزود: حسن بی پناه در رشته والیبال ، محمد پرگر و اکبر صادقی در رشته فوتبال ، آذر گران اوریمی و فاطمه قلی زادهدر رشته کاراته بانوان ومسعود قربانی " در رشته پینگ پنگ به همراه تیم ملی به مسابقات المپیک ناشنوایان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: سه ورزشکار مازندرانی هم به نام های نبی اله مرزبان در رشته بولینگ و علی نجفی در رشته بدمینتون و مرتصی ضیایی در دو و میدانی پرتاب دیسک در رقابت های به رقابتهای جهانی پیوند اعضا اعزام شدند.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران گفت: کاروان ورزشی ناشنوایان ایران با نام رمضان به بیست و دومین دوره المیپک 2013 ناشنوایان که در صوفیه ی بلغارستان برگزار می شود، اعزام شدند که شش ورزشکار مازندرانی شانس زیادی برای کسب نشان دارند.

سعادتمند افزود: تیم ملی ورزشهای بیماران خاص و پیوند اعضا ایران هم با نام (کاروان قدر) به نوزدهمین دوره بازیهای جهانی پیوند اعضا، در آفریقای جنوبی اعزامی شدند.

وی یادآورشد: خوشبختانه ورزشکاران مازندرانی در سالهای اخیر بخش زیادی از ارکان تیم ملی را تشکیل می دهند و باعث افتخار آفرینی می شوند.

وی تصریح کرد: تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با درخشش 5کشتی گیر مازندرانی در رقابتهای قهرمانی آسیا صاحب سه نشان طلا، دو نقره و دو برنزشدند و نقش مهمی در نایب قهرمانی تیم کشورمان در مغولستان داشتند/س

برچسب ها: اعزام ، مسابقات ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.