مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از مسیرهای راهپیمایی و برنامه های در نظر گرفته شده در این روز خبر داد.

  عباد ا... رمضانی  در گفتگو با خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران و با اشاره به اهمیت روز قدس و بنیان آن توسط امام راحل (ره) اظهار داشت: هدف از این راهپیمایی حفظ  آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) پشتیبانی از قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین و حمایت از معلولین مسلمان و فلسطین است .
 وی گفت:  طی برنامه ریزی های صورت گرفته ایستگاه های  فرهنگی در مسیر راهپیمایی روز قدس نظیر نمایشگاه های مختلف عکس و پوستر با محوریت خیزش مردمی، مقاومت، انتفاضه، بیداری اسلامی و جنایات صهیونیست برپا خواهد شد.
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران ادامه دهد: توزیع بیش از 10 هزار پوستر و کلاه  با شعار روز قدس  حماسه مقاومت و بیداری و حمل دو پوستر  از فرمایشات مقام معظم رهبری و و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده با مشارکت برخی  ها در این روز است ضمن اینکه برنامه های متنوعی نظیر تکمیل نقاشی و پازل با محوریت مقاومت و بیداری اسلامی و ترغیب نوجوانان به شرکت در این مراسم و آشنایی با تفکر امام مبنی بر محور اسرائیل از زمین از  دیگر اقدامات روز خواهد بود. 
رمضانی اطلاع رسانی در این خصوص را از طریق نصب مقداری بنر در مکان های پر تردد مسیر های راهپیمایی و به خصوص اطراف دانشگاه تهران دانست و افزود:  البته از سوی مجموعه محلات شهر تهران  رسانه وفضای مجازی نیز تبلیغاتی صورت خواهد گرفت.
 وی با بیان اعلام مسیرهای 9 گانه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این مسیر از میدان مسجد امام حسین، میدان امام حسین ، مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، مسجد دارالسلام ، میدان منیریه ، مسجد امام زمان ، خیابان آزادی ، مسجد حضرت ابوالفضل ، میدان توحید، مسجد المهدی ، خیابان ستارخان، مسجد الجواد ، میدان هفت تیر ، مسجد امام جعفر صادق فلکه اول صادقیه  و مسجد حضرت امیر در خیابان کارگر شمالی است .
 مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: به دلیل گرمای تابستان و از سوی راحتی روزه داران در این روز سازمان فرهنگی هنری شهرداری با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی اتوبوس های را جهت انتقال شهروندان در 4 منطقه میدان امام حسین ، صادقیه،  تهران ویلا و میدان ابوذر  به نزدیک ترین مسیر راهپیمایی در نظر گرفته است.
 رمضانی در پایان ابراز امیدواری کرد امسال نیز در راهپیمایی روز قدس همچون سنوات گذشته شاهد حضور چشمگیر و با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس باشیم ضمن اینکه حضور آنان در تمامی صحنه ها همواره نشانه ی پشتیبانی و وجود آنان به عنوان بهترین نقطه اتکا برای مسئولین بوده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار