مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: سرانه تولید زباله در شهر قزوین با توجه به آنالیز داده‌ها 709 گرم است.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ عباس عسگری با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر مجتمع محمدآباد به علت تعمیرات فنی و تجهیز سیستم‌های جدید غیرفعال شده و فعلا زباله‌ها در لیا دفن می‌شوند.

وی ادامه داد: از اول مردادماه سال جاری کلیه پسماندهای شهر قزوین و اطراف آن به صورت بهداشتی در مجتمع محمدآباد دفع می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین افزود: ظرفیت اسمی مجتمع محمدآباد 500 تن در روز است که با راه‌اندازی و تکمیل بخش‌های این مجتمع و تعمیرات فنی، کلیه زباله‌ها به صورت بهداشتی دفع خواهند شد.

وی توضیح داد: سرانه تولید زباله در شهر قزوین با توجه به آنالیز داده‌ها 709 گرم است و طرح جداسازی پسماند خشک و تر در شمال و مرکز شهر قزوین در حال انجام است و در حدود 66هزار خانوار از 123 هزار خانوار کل شهر تحت پوشش این طرح قرار دارند.

عسگری افزود: آموزش‌های لازم توسط کارشناسان به صورت چهره به چهره به همشهریان در خصوص طرح بازیافت و جداسازی پسماندهای خشک و تر ارائه شده است.

وی یادآور شد: درصدد هستیم تا پیمانکار جدیدی برای این طرح اخذ کنیم و امیدواریم در ماه‌های آینده این طرح در کل شهر اجرا شود./ج1

برچسب ها: زباله ، پسماند ، پیمانکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.