کارشناس رسانه گفت : دشمنان ما از جمله استکبار جهانی همچنان بدون توقف با ساخت تولیدات سینمایی ضد ایرانی و اسلامی به فعالیت های تخریبی خود علیه فرهنگ و تمدن ایران خود ادامه می دهد.

نادر طالب زاده در مورد دلایل ریشه ای تحریم ها در کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت: ما در سال حساسی قرار داریم در بخش هالیوودیسم جشنواره فیلم فجر هویت سینمای هالیوود را مورد بررسی قرار دادیم و در این راستا به مقوله ایران هراسی پرداختیم خیلی از مسائل پرده برداری شده اند و به همین جهت باید بخش بین المللی سینما را تقویت کرد..
وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که ایران هراسی ابزار اصلی تحریم ها علیه ایران است، تصریح کرد: در شرایط فعلی که کشور ما همه جانبه مورد تحریم قرار گرفته است دشمنان از ابزار ایران هراسی استفاده کرده اند. فیلم آرگو هم در این تحریم ها یکی از ابزارهای دشمن تلقی می شود که از آن استفاده خوبی کردند.

این کارشناس رسانه با تاکید بر اینکه سینماگران ما در جبهه مقابله با جنگ نرم ضعف دارند، اظهار داشت: متاسفانه در سالهای اخیر سینماگران ما حوادث و رخدادهای داخل کشور را که استکبار جهانی در آنها نقش داشته اند را به تصویر نکشیده اند این موضوع می تواند در سینمای ایران برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی یک ضعف باشد.

طالب زاده در پایان خاطر نشان کرد : زیرا دشمن فرهنگ و تمدن ایرانی همچنان بدون توقف به ساخت تولیدات سینمایی ضد ایرانی و اسلامی خود به فعالیت های تخریبی خود علیه فرهنگ و تمدن ایران ادامه می دهد./س


برچسب ها: استکبار ، فرهنگ ، هالیوود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.