بنا به تاكيد مقام معظم رهبري ۲۲ بهمن و روز قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، فرماندار شازند در نشست ستاد هماهنگي بزرگداشت روز جهاني قدس در سخناني افزود: تدبير حكيمانه امام راحل(ره) در نامگذاري آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان بعنوان روز قدس ، تاكيد بر ضرورت اتحاد جهان اسلام در مقابله با هرگونه سلطه و تجاوز بود و روز قدس در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطين و عامل مهم در بيداري ملت هاي مسلمان جهان در دفاع از امت اسلامي است .
عالیخانی بر ضرورت حضور گسترده و با شكوه مردم روزه دار و خداجوي شهرستان در راهپيمايي روز قدس تاكيد كرد و از اقشار مختلف مردم و مسئولين خواست با حضور حماسي در اين راهپيمايي ضمن حمايت از مردم مظلوم فلسطين ، نفرت و انزجار خود را از جنايات رژيم غاصب صهيونيستي اعلام نمايند.
امام جمعه شازند نيز در ادامه اين نشست در سخناني گفت: به فرموده حضرت امام خميني(ره)روز قدس از روزهاي يوم الله است و روزي كه ياد و خاطره بصيرت و بينش عميق حضرت امام را به دليل نامگذاري اين روز براي تمامي مسلمين جهان تداعي مي كند، لذا بزرگداشت اين روز موجب همبستگي هرچه بيشتر جهان اسلام و عاملي جهت بيداري اسلامي و اميدواري هرچه بيشتر مردم مسلمان منطقه است .
در اين جلسه هماهنگي لازم جهت برپائي مراسم راهپيمائي روز قدس در ۲۰ نقطه از مناطق شهري و روستائي اين شهرستان برنامه ريز شد ./س
برچسب ها: قدس ، اسلام ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.