با راه اندازی کامل سامانه HCTC موسسات متقاضی جهت اخذ مجوز برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور،درخواست های خود را در این سامانه اعلام و اين مركز پس از بررسي درخواست‌ها و سوابق موسسات، نسبت به صدور مجوز اقدام خواهد نمود.

مهندس معصومیان، رئیس مركز آموزش‌‌هاي عالي آزاد و خاص در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فهرست اسامي این موسسات در سايت مركز قابل رويت است و علاقه مندان قبل از ثبت‌نام در موسسه‌اي حتماٌ نام موسسه را در سايت كنترل نمايند ، چرا که هيچ مركزي غير از مراكز مجاز اعلام شده در سايت مركز آموزش‌هاي عالي آزاد، حق برگزاري دوره‌هاي فراگير پيام ‌نور را ندارد. 
 
وی تصریح کرد:تبلیغات با عنوان تضميني و بيمه بدون كنكور، از تخلفات بارز موسسات است و این گونه تبلیغات سوء، منجر به لغو مجوز موسسه خواهد شد و هيچ يك از موسسات حق برگزاري كلاس در دانشگاه‌ها بدون مجوز اين مركز را ندارند.

وی افزود: بعلت احتمال هرگونه تغيير در منابع آزمون تا زمان توزيع  دفترچه، هيچ موسسه‌اي حق برگزاري كلاس را ندارد و غيرقانوني است. 

 وی یاد آور شد:دوره‌هاي آمادگي فراگير پيام‌نور، زيرشاخه برگزاري دوره‌هاي آمادگي كنكور تحصيلات تكميلي محسوب مي‌گردد. از آنجا که دانشگاه  جامع علمي‌كاربردي، متولي برگزاري دوره‌هاي آموزش عالي آزاد است و اين دوره‌ها شامل دوره‌هاي آمادگي تحصيلات تكميلي نيز مي‌شود، لذا طبق سنوات  گذشته، موسسات آموزش عالي آزاد مجری آن بوده و طبق مصوبه شوراي گسترش 
وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، مديريت موسسات به دانشگاه جامع علمي‌ كاربردي واگذار شده و مجوز آن صادر شده است. بنابراين فقط موسسات آموزش عالي آزاد تحت پوشش اين مركز كه داراي مجوز برگزاري دوره‌هاي فراگير  پيام‌نور مي‌باشند، در فهرست نهايي و مجاز اين دوره‌ها قرار دارند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار