با اجراي طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر در 48 ساعت گذشته 10 قاچاقچي مواد مخدر را كشف و 130 كيلوگرم مواد مخدر را كشف و ضبط كردند.

سرهنگ گلزاري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: با اجراي طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر در غرب استان تهران مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر در سه عمليات جدگانه در شهرستان‌هاي شهريار، ملارد و رباط كريم موفق به دستگيري 10 قاچاقچي و توقيف سه دستگاه وسايط نقليه شدند.
جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود: مأموران در تحقيقاتي از توزيع گسترده مواد مخدر در منطقه باباسلمان شهريار مطلع و در عملياتي با دستگيري سه قاچاقچي و توقيف يك دستگاه خودروي پژو موفق به كشف 4 كيلو و 160 گرم شيشه شدند.
در دومين عمليات، پليس 116كيلو و 930 گرم ترياك را در شهر جديد پرند رباط كريم از يك باند كشف و ضبط كرد.
در اين رابطه پنج عضو باند قاچاق مواد مخدر دستگير و در بازرسي از منزل متهمان 930 گرم ترياك، هفت ميليون و 500 هزار ريال وجه نقد،‌6 فقره كارت سوخت خودرو، سه دستگاه گوشي تلفن همراه كشف شد.
جانشين رئيس پليس غرب استان تهران ادامه داد: در سومين عمليات مأموران با دريافت خبري مبني بر فروش مواد مخدر در طلاييه وارد عمل شده و با دستگيري دو نفر به اسامي يوسف و بهنام 8 كيلو و 900 گرم ترياك را كشف كردند.
در اين عمليات‌ها در مجموع 10 نفر دستگير و 130 كيلو و 190 گرم مواد مخدر كشف شد./ل
برچسب ها: قاچاقچی ، موادمخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار