ظرفیت خوبی در انستیتو تحقیقات تغذیه ای وجود دارد که صنایع غذایی برای ارتقا کیفیت غذایی و ارائه سبد غذایی سالم به مردم می توانند ازتوانمندی های اساتید و محققان آن استفاده کنند و امنیت غذایی کشور را تضمین کنند.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران  حاظر در محل دکتر حسن ابوالقلسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز ۶ مرداد درمراسم راه اندازی طرح پایلوت پلنت گفت:ظرفیت خوبی در انستیتو تحقیقات تغذیه ای وجود دارد که صنایع غذایی برای ارتقا کیفیت غذایی و ارائه سبد غذایی سالم به مردم می توانند از توانمندی های اساتید و محققان ان استفاده کنند و امنیت غذایی
کشور را تضمین کنند.

وی ادامه داد:از گذشته نیاز به پایلوت پلنت برای ارزیابی موادغذایی  در انستیتو احساس میشد تا غذا را در مقیاسی کوچک تولید کرده و کیفیت و امنیت غذا را کنترل کند و به این ترتیب مصرف مواد غذایی سالم ترویج شود.

ابوالقاسمی، ترویج مصرف مواد غذایی سالم را از وظایف دانشجویان عنوان  و تصریح کرد:: با توجه به تاکید دین اسلام، نیاز است که در سطح ملی به مبحث غذای حلال و پاکیزه پرداخته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطر نشان کرد: جامعه علمی و نخبگان کشور به صورت عملیاتی به موضوع غذای حلال و سالم  باید ورود  پیدا کنند.
برچسب ها: تغذیه ، غذا ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
روح الله زرین
۱۹:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
سلام خبر خوب و جالبی بود ولی خیلی مختصر و کوتاهه
آخرین اخبار