کارگردان یوسف پیامبر (ص) گفت: فیلم ها و سریال های تلویزیونی و محتوای آن هیچ سنخیتی با قرآن ندارد و این وظیفه هنرمندان و مفسران با هم است که محتوای قرآنی و سبک زندگی دینی را در قالب فیلم به تصویر بکشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خ بري بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم؛‌"فرج الله سلحشور" کارگردان فیلم یوسف پیامبر (ص) گفت: اگر مردم به تنهایی می توانستند از قرآن، سبک زندگی صحیح را استخراج کنند و براساس قرآن زندگیشان را تنظیم کنند دیگر نیازی به حضور ائمه معصومین، علما، مبلغان و مفسران نبود.

وی افزود: در هر هنری بخصوص سینما و تلویزیون مفسران باید به هنرمندان کمک کنند و آنچه که برای زندگی مناسب به عنوان دستورالعمل قرآنی نامیده می شود را به تصویر بکشند.

وی با بیان اینکه مردم هنوز بعد از قرن ها که قرآن بر قلب نازنین پیامبر (ص) نازل شده نتوانسته اند سبک قرآنی مناسب برای زندگیشان استخراج کنند، گفت: همانطور که پیامبر (ص) فرموده باید به قرآن و اهل بیت(ع) برای کسب زندگی سعادتمند تکیه زد.

وی گفت: صداوسیما، وظیفه تربیت هنرمند قرآنی و ایجاد جریان مذهبی در عرصه هنر را برعهده دارد، بنابراین پیوند محکمی باید بین هنرمندان و مفسران برقرار شود و هنرمندان با راهنمایی قرآن به تولید برنامه های مذهبی و دینی بپردازند. /ص

برچسب ها: سلحشور ، نمایشگاه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار