9459 واحد مسکن مهر در سطح استان آذربایجان شرقی با حضور معاون اول رئیس جمهور به طور همزمان افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رحیمی در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی، ضمن افتتاح پروژه‌های مجتمع 270 واحدی رصد در شهر جدید سهند، جمعا 9459 هزار واحد مسکونی را در سطح استان مورد بهره‌برداری قرار داد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از یک واحد مسکونی بازدید و ضمن گفتگو با مالک آن، کلید این واحد را به شکل نمادین به این خانواده واگذار کرد.

از 9459 واحد مسکن مهر افتتاح شده، 1786 واحد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر، 1330 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر، 6143 واحد در شهر جدید سهند و 200 واحد نیز مربوط به بافت فرسوده است.

بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی و رئیس شورای مسکن آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم تعهد این استان از طرح مسکن مهر را 95 هزار واحد اعلام کرد و با بیان این که بخش قابل توجهی از این تعهد به نتیجه رسیده، افزود: روند اجرای این طرح قابل توقف نیست و بقیه پروژه‌های مسکن مهر استان نیز با شتاب در حال اجراست.

بیگی با اشاره به بهره‌برداری از 67 هزار واحد مسکن مهر در استان، اتمام و تحویل 45 هزار واحد مسکن مهر را جزو اولویت‌های جاری بخش مسکن استان عنوان کرد و افزود: امیدواریم بر اساس تصمیمات این جلسه شاهد به نتیجه رسیدن این طرح تا پایان شهریور سال جاری باشیم.

وی با اعلام این که 87 درصد واحدهای فاز چهار شهر جدید سهند تکمیل شده است، بر تسریع در ایجاد زیرساخت‌های خدماتی این فاز تاکید کرد./س

 

برچسب ها: واگذاری ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.