رئیس هیئت ورزش ناشنوایان مازندران از حضور شش ورزشکار مازندرانی در المپیک 2013 ناشنوایان خبر داد.

آرام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:مسابقات ناشنوایان المپیک 2013 که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار می شود، شش ورزشکار مازندرانی در چهار رشته ورزشی برای کشورمان به میدان می روند.

وی افزود: محمد پرگر و اکبر صادقی در رشته فوتبال، حسن بی پناه گرجی در والیبال، فاطمه قلی زاده و آذر گران اوریمی در کاراته و مسعود قربانی در رشته پینگ پنگ در ترکیب تیم ملی کشورمان به مصاف حریفان می روند.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ناشنویان در نخستین بازی خود با کاپیتانی اکبر صادقی دروازبان مازندرانی تیم ملی موفق شد پنج بر یک دانمارک را شکست دهد.

آرام گفت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در این رقابتها با تیم های اوکراین، کره جنوبی و دانمارک همگروه است.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران مختلف زن و مرد از کشورهای مختلف افزود: مسابقات المپیک ناشنوایان تا 14 مرداد در رشته های مختلف ورزشی در صوفیه بلغارستان برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان مازندران درباره کشف ورزشکاران مستعد ناشنوایان تصریح کرد: ورزشکار مستعد ناشنوا از طریق ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی و .... به هیئت ورزش های ناشنوایان استان و شهرستان ها معرفی می شوند.

آرام در پایان با اشاره به حضور ورزشکاران ناشنوا در مسابقات مختلف برای استعدادیابی گفت: با کشف ورزشکاران مستعد با حضور مربیان استعدادیاب نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.