عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اصولگرايان بايد در رفتار سياسي جمعي خود بازنگري و وحدت را به عنوان اصل اساسي در نظام رعايت کنند.

"عشرت شايق" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آسيب‌هاي جريان اصولگرايي اظهار داشت: هر تشکل سياسي براساس مرامنامه خود، اهدافي دارد که در صحنه‌هاي بزرگ سياسي همچون انتخابات ظهور و بروز پيدا مي‌کند.

وي افزود: هرقدر قرابت فکري- سليقه‌اي و روش افراد در احزاب با اخلاقيات و ارزش‌هاي جامعه بيشتر باشد، شاهد موفقيت‌هاي چشمگیرتری از سوي آن حزب سياسي در جامعه خواهيم بود.

اين فعال سياسي با اشاره به لزوم وحدت در ميان جريان‌هاي سياسي اصولگرا خاطرنشان کرد: وجود وحدت موجب کاهش خودبيني‌ها و افزايش خرد جمعي در ميان اصولگرايان خواهد شد.

شايق با بيان اينکه عملکرد برخي افراد در انتخابات رياست‌جمهوري اخير، به جريان سياسي اصولگرا خدشه وارد کرد، گفت: توهم کسب راي و قدرت بيشتر و تحليل‌هاي اشتباه در نظرسنجي‌ها، باعث شد که برخی افراد رفتارهايي از خود بروز دهند که منجر به فاصله‌هاي زياد در اين جريان سياسي شود.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، تصريح کرد: برخي از اصولگرايان بهتر است با پذيرش انتقادهاي سازنده، به اصل جريان اصولگرايي حول محور نظام برگردند.

وي با بيان اينکه فاصله گرفتن از اخلاقيات به جريان اصولگرايان خدشه وارد مي‌کند، تصريح کرد: جريان اصولگرايي در مباحث اعتقادي و کلان نظام هيچ مشکلي ندارد و تنها بايد درباره بروز رفتارهاي جزئي که موجب برهم زدن کليت‌ها مي‌شود، تجديدنظر کند.

شايق رويکرد همه جانبه‌گرايي را از سوي اصولگرايان به عنوان راهکار اصلي براي رسيدن به اهداف اصلي و آرماني اين جريان دانست و خاطرنشان کرد: اصولگرايان بايد در رفتار سياسي جمعي خود بازنگري و وحدت را به عنوان اصل اساسي در نظام رعايت کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شایق ، وحدت ، جریان ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار