عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه در اصل 20 قانون اساسی همه زنان و مردان از حقوق برابر برخوردارند لذا انتظار این است که دولت یازدهم در راستای تحقق مطالبات زنان برنامه‌های جدی را اتخاذ کند.

"عشرت شایق" عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: توجه به زنان و مطالبات آنها یکی از موضوعات اساسی است که به طور حتم از سوی رئیس‌جمهور منتخب ملت مورد عنایت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه در اصل 20 قانون اساسی همه زنان و مردان از حقوق برابر برخوردارند لذا انتظار این است که دولت یازدهم در راستای تحقق مطالبات زنان برنامه‌های جدی را اتخاذ کند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به حقوق اساسی زنان، نهاد مقدس خانواده و روابط میان زن و مرد از مهمترین موضوعاتی است که می‌تواند در بهبود تحکیم خانواده تأثیر بگذارد و این موضوع در دولت یازدهم باید مدنظر قرار گیرد.

شایق با بیان اینکه به طور حتم دولت تدبیر و امید برنامه‌های بر زمین‌مانده با محوریت زنان را محقق خواهد کرد، اظهار داشت: زنان در حوزه‌های اجتماعی مطالبات بسیاری دارند که دولت یازدهم به طور حتم در تحقق آنها نقش خواهد داشت.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایجاد جایگاه علمی و پژوهشی، گسترش امنیت اجتماعی و استفاده از توانمندی زنان در عرصه مدیریتی از مهمترین موضوعاتی است که در دولت یازدهم باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مردم ، زنان ، مطالبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار