نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور معرفی و شناساندن ظرفیت ها و اولویت های صنعتی و کشاورزی استان کرمان به دولت منتخب، باید شورای گفتگوی استان کرمان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست هم اندیشی مدیران اقتصادی استان کرمان با اشاره به لزوم ترسیم فضای کلی از موقعیت این استان در بخش های مختلف افزود :در شرایطی که اولویت های اقتصادی دولت یازدهم در حال شکل گیری و ترسیم است، باید هر چه سریعتر شاخص های استان کرمان در ابعاد گوناگون تدوین و ارائه شود تا جایگاه این خطه در برنامه های اقتصادی دولت منتخب مشخص شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ، تشکیل شورای گفتگوی استان کرمان را در راستای تحقق این مسئله دانست و تصریح کرد: باید برنامه ای را که قصد ارائه به دولت منتخب داریم، مبتنی بر واقعیت ها باشد و پیش از هر اقدام در راست آزمایی و صحت آمارها دقت شود.

دکتر پورابراهیمی شرایط تعاملی موجود میان مدیران و مسئولان را زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور ارزیابی و اظهار کرد: در صورت تداوم فضای فعلی اعتدال و تعامل، حرکت ها و جهش های بزرگی در عرصه اقتصادی رقم خواهد خورد که انتظار می رود با توجه به ظرفیت های موجود، سهم استان کرمان از توسعه اقتصادی کشور قابل ملاحظه باشد./س

برچسب ها: شورا ، گفتگو ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.