مدیر ارتباطات و اطلاع ‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اقدامات پلیس راهور را در لیالی قدر تشریح کرد.



به گزارش  گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌ سرهنگ عین الله جهانی در تشریح اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ در لیالی قدر گفت: در شب‌های قدر هیچ گونه محدودیت ترافیکی ایجاد نخواهد شد و محل پارک خودروها با حضور پلیس و همکاری مردم ساماندهی می‌شود.

وی افزود: همچنین در این شب‌ها اجازه پارک مورب با حضور پلیس در معابر عریض داده خواهد شد اما با توقف دوبله در مقابل مساجد و حسینیه‌ها به شدت برخورد می‌شود.

مدیر ارتباطات و اطلاع ‌رسانی پلیس راهور با اشاره به حضور پررنگ پلیس از افطار تا سحر جهت سهولت همشهریان و استفاده از شب‌های قدر تأکید کرد: به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به تاریکی هوا و تردد عابرین در معابر، با توجه کامل به جلو و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

جهانی تصریح کرد: عابرین پیاده جهت عبور از عرض معابر برای رسیدن به مساجد و حسینیه‌ها بیش از پیش مراقب باشند و از گذرگا‌ه‌های عابر پیاده، پل‌های هوایی و زیرگذرهای عابرین استفاده کنند.

وی در پایان خواستار توجه مردم به دستورات پلیس شد و گفت: عابرین از ورود ناگهانی به معابر پرهیز کرده و از معابری عبور کنند که روشنایی کافی داشته باشد تا حضور آن‌ها برای رانندگان عبوری قابل رؤیت باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار