"مهدي فقيه" گفت: عزتمان را با تهمت زدن به همديگر بر سر خانه سينما در ميان مردم از بين نبريم.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران شب گذشته در برنامه هفت "مهدي فقيه" بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر گفت: مفاهيم انساني را با هنر به خصوص هنر تصويري بايد انتقال دهيم پس در اين عرصه در ماه مبارك رمضان به عنوان ماه پاكي دل‌ها با نزديك شدن به شب‌هاي قدر تنها نگاهي به خود بكينم و با كنار گذاشتن يك‌سري مسائل حق را به حق دار بدهيم زيرا مسائلي كه در هفت به نمايش درآمد به هيچ وجه خوب نيست. 

وي ادامه داد: من در يك خانواده مذهبي به دنيا آمده‌ام مرحوم آقا وقتي براي ديدن نمايش من در خصوص بعثت رسول خدا به مدرسه آمدند پرداختن به چنين كاري را لازم دانستند. 

اين بازيگر در خصوص نقش "بابا عقيل" در فيلم "هور در آتش" عنوان كرد: كاري كه از دل برآيد/ لاجرم بر دل نشيند و هنگامي كه اين اثر به بخش فلسفه دانشگاه شيكاگو رفت آن‌ها عرفان را در ايران زنده داشتند چون "بابا عقيل" نزديك به عرفان عامي بود و شكل و قيافه‌ي عجيب و غريبي براي خود نساخته بود. 

"فقيه" درباره‌ي يك بازيگر موفق اظهار داشت: يك بازيگر بايد تحت اختيار نقش، متن و كارگردان قرار گيرد هنر تجربه است و مردم به دليل آنكه از بزرگترين منتقدان دنيا هم در نقد قوي‌تر عمل مي‌كنند كلاه سر آن‌ها نمي‌رود. 

وي در ادامه نيز دوباره با اشاره به قرار داشتن در ماه رمضان بيان كرد: عزتي را كه خداوند به واسطه‌ي اين كار به ما داده است را به وسيله‌ي اين تهمت زدن‌ها در بين مردم از دست ندهيم و براي بحث خانه سينما دراين چند روز كاري بكنيم. 

اين بازيگر عنوان كرد: در چند كار تاكنون وجهي به دست ما نرسيده است و حتي در موردي يكي از بازيگران شناخته شده طي تماس نداشتن پول براي ثبت‌نام بچه‌اش را به من متذكر شد. 

"فقيه" در هنگام بيان مشكل يك بازيگر در اين برنامه بغض كرد و اشك در چشمانش حلقه زد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.