رئیس کمیته اقتصادی و توسعه منابع مالی فدراسیون کشتی گفت:در شرایط کنونی مشکلات اقتصادی فقط مربوط به کشتی نمی شود بلکه تمامی رشته های ورزشی با کمبود منابع مالی روبرو هستند.

داود مرتضوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:ازآنجاکه کشتی ریشه درفرهنگ و ورزش ما دارد و با توجه به افتخارآفرینی های که در میادین بزرگ کسب کرده انتظارات از این رشته بالا رفته درنتیجه همواره زیر ذره بین اقشار مختلف قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اگر سایر رشته ها را به غیر از فوتبال بررسی کنید متوجه خواهید شد که آنها نیز به لحاظ مالی در مضیقه هستند اما بنا به دلایلی که عرض کردم حساسیتها در مورد کشتی خیلی زیاد است.

مرتضوی درپاسخ به این سوال که چرا باید حقوق کارمندان فدارسیون ،پرسنل خانه کشتی وکادر فنی رده های مختلف تیم های ملی معوق شود گفت: این موضوع مربوط به کمیته اقتصادی نمی شود و باید منابع آن از سوی بودجه ای که وزرات ورزش به فدارسیون تزریق می کند تامین شود و اگر هم شما می بینید دوستان با انرژی در کار خود فعالیت می کنند نشان از غیرت و فداکاری آنها دارد.

وی تصریح کرد: شرح وظایف ما مشخص است و کار اصلی کمیته اقتصادی ،توسعه منابع مالی فدراسیون می باشد به طور مثال پس این که در فدراسیون قبول مسئولیت کردم با یک شرکت تبلیغاتی به تفاهم رسیدم تا آنها در بخش محیط های ورزشی اسپانسر شوند که خوشبختانه تا کنون همکاری های خوبی صورت گرفته است.

مرتضوی در خصوص این که با وجود مشکلات مالی چرا در اولین اقدام دکوراسیون فدراسیون تغییر کرد گفت:به هرحال مجموعه فدارسیونی چون کشتی باید در خور شخصیت قهرمانان و مسئولینی که در آنجا حضور دارند باشد به همین دلیل به کمک دوستان در اولین قدم محیط و دکور فدارسیون ورزش اول کشور را تغییر دادیم.

وی افزود: در حال حاضر به دنبال این هستیم تا با شرکت ها و سرمایه داران بزرگ کشور نشستی را برگزار کنیم و آنها را برای همراهی و اسپانسر شدن در جهت رشد منابع مالی فدارسیون مجاب کنیم که تلاش های موثری در این زمینه انجام شده است.

رئیس کمیته اقتصادی و توسعه منابع مالی فدراسیون کشتی در خاتمه خاطر نشان کرد:فقط چند ماه است که کار خود را در فدراسیون شروع کردم وفکر می کنم در این مدت هیچ چیز کم نگذاشتم البته برنامه زیادی را تدوین کرده ایم و این قول را می دهم برای رسیدن به اهدافمان با همه وجود تلاش کنیم.

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار