فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه بر لزوم فراهم آوری زیر ساخت‏ های لازم برای حضور گردشگران در تنگه واشی تاکید کرد.

علیرضا واحدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شاهد هستیم با وجود تمام کمبودها، تبلیغات زیادی در سایت ‏ها و رسانه‏ های مختلف از این منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال ‏های گذشته جلسات متعددی در بررسی مسائل و مشکلات منطقه گردشگری تنگه واشی برگزار شد، اما مصوبات آن ضمانت اجرایی نداشته است.

واحدی افزود: عمده مسائل موجود در منطقه توریستی تاریخی تنگه واشی به شرایط خاص محیطی آن برمی ‏گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: هم‏ اینک افراد در قسمتی از مسیر مجبور به عبور از داخل رودخانه و در خلاف جهت حرکت آب هستند.

وی ادامه داد: مدیریت تنگه واشی فقط بر عهده سپاه یا نیروی انتظامی نیست و باید با برنامه‏ ریزی کلی، تمامی ارگان‏ها و نهادهای شهرستان فیروزکوه را در آن مشارکت داد.

واحدی افزود: همه ساله شاهد هستیم که پیش از فرا رسیدن فصل گرما جلساتی چند در این زمینه برگزار و مصوباتی ارائه می‏شود، اما هیچ یک ضمانت اجرایی نداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی نیروی انتظامی در این منطقه تصریح کرد: چهار نقطه برای ایست و بازرسی مسافران در ورودی روستای جلیزجند، محل پارکینگ‏ ها، تنگه دوم و تنگه سوم در نظر گرفته شده و نیروهای انتظامی مستقر هستند.

وی ادامه داد: با فرارسیدن فصل تابستان و حضور گردشگران در منطقه، عملاً نیروهای این نهاد در آماده‏باش کامل قرار دارند.

واحدی تصریح کرد: این در حالی است که این نهاد انتظامی با کمبود نیرو مواجه بوده و علاوه بر آن، سایر مناطق گردشگری شهرستان فیروزکوه نیز نیازمند ارائه خدمات انتظامی و امنیتی هستند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.