رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تنها تیم بدون ستاره و کاملاً جدید رقابت های جهانی بودیم و تمامی کارشناسان از نتیجه گیری جوانان ما ابراز شگفتی کردند.

محمد پولادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فقط در سالهای گذشته توانسته بودیم به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی دست پیدا کنیم و این تیم با این تجربه که هیچ کدام از ملی پوشانش سابقه حضور در مسابقات جهانی را نداشت کار بسیار بزرگی انجام داد و توانست نتیجه بسیار خوبی کسب کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد: تمامی تیم ها حتی کره که تیم بسیار بزرگی است چند قهرمان قبلی خود را در این مسابقات به همراه داشت و تیم ملی تکواندوی کشورمان تنها تیم بدون ستاره و کاملاً جدید و جوان و تغییر یافته بود که تمامی کارشناسان از این قضیه ابراز شگفتی دارند که هیچ کدام از تکواندوکاران ما را نمی شناختند و این عملکرد فنی و چشمگیر آنها حیرت بیشتر دیگران را بر انگیخت.

وی افزود: از نتیجه تیم ملی بسیار راضی هستم. مخصوصاً سبقت گرفتن از کشور میزبان که از فاکتورهای خوبی هم چون استقبال باشکوه تماشاگران بهره می برد کار خارق العاده ای بود که تیم جوان ما انجام داد.

پولادگر در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم با میدان دادن به جوانان شاهد نتیجه گرفتن آنها در میادین بین المللی خواهیم بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار