اجراي طرح كد رهگيري محصولات شيلاتي با توجه به اهميت توليد پايدار مي تواند راهكاري براي كنترل كيفيت محصولات شيلاتي باشد .

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران حبيب نژاد مدير كل شيلات مازندران با اشاره به اهميت توليد پايدار افزود :توليد پايدار نياز به كيفيت پايدار و كيفيت پايدار با كنترل محقق خواهد شد.

حبيب نژاد راهكار كنترل كيفيت را در اجراي طرح كد رهگيري دانست و اظهار داشت :همه عوامل شامل توليد كنندگان ،عوامل دولتي و تشكل ها بايد نسبت به توليد ،ارائه و عرضه محصولات شيلاتي حساس باشند چرا كه سلامتي مردم براي ما از اهميت فراواني برخوردار است .

وي با تاكيد بر اطلاع رساني گسترده و ارتقاي فرهنگ توليد ، عرضه و مصرف ماهي در جامعه تصريح كرد : اجراي طرح كد رهگيري ضرورتي انكار ناپذير و بستر اصلي حضور و استمرار آن منوط به اجراي استانداردهاي لازم در اين خصوص است ، بنابراين بايد در اين مورد اقدامات پيشگيرانه انجام دهيم تا در آينده نزديك در حوزه عرضه و صادرات محصولات شيلاتي دچار چالش نشويم .

بنا به اين گزارش مدير كل شيلات مازندران با بيان اينكه بايد آخرين آمار و اطلاعات در خواستي از طريق معاونين آبزي پروري و صيد و بنادر ماهيگيري بصورت روزانه در اختيار گروه بهبود كيفيت قرار گيردگفت :برنامه عملياتي سال 92 و اجراي طرح كد رهگيري بايد از طريق گروه بهبود كيفيت تدوين و ارائه شود .

اين گزارش مي افزايد : مدير كل شيلات مازندران با تاكيد بر اطلاع رساني ترويجي با عنوان كد رهگيري خواستار جلسه هماهنگي و اطلاع رساني با حضورمدير كل دفتر بهبود كيفيت سازمان شيلات ايران، مديران ، تشكل ها و عوامل اجرائي شيلات در آينده نزديك شد.

برچسب ها: شیلات ، کیفیت ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار