اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری حق بر زمین مانده پرستاران را احیا می کند.

حسین پوپ رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران افزود: قطعا اجرای تمام مفاد این مصوبات از جمله تشکیل معاونت پرستاری در وزارت بهداشت می تواند گام مهمی در جهت انسجام سیستم پرستاری و هدایت جامعه پرستاری باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم این فرایند با تغییر کابینه و وزیر بهداشت همچنان با قدرت پا بر جا بماند و برای تحقق این مهم باید جامعه پرستاری و سازمان نظام پرستاری همچنان مستحکم دنبال قضیه باشد و تا نهایی شدن و عملیاتی شدن کامل این مصوبات دست از پیگیری و تلاش بر ندارند.

وی با استفاده از اجرا شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با گذشت 5 سال از عمر تصویب قانونی آن تصریح کرد: حال که با تصویب 5 مصوبه تاریخی به دولت برای پرستاران تاکید مجددی بر اجرای این قانون شده است امیدواریم هر چه سریعتر و در کوتاهترین زمان ممکن این مصوبات به صورت کامل اجرایی شود.

پوپ گفت: قطعا با اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری حق پرستاران از کسانی که به اشتباه از آن بهرهمند شده بودن  گرفته و به مجریان واقعی آن برگردانده می شود.

وی برخورداری از تعرفه خدمات پرستاری را حق حقوقی دانست که مربوط به جامعه پرستاری است و خاطرنشان کرد: متاسفانه این حق سالیان سال به اشتباه و چه بسا بیش از آنچه باید به پزشکان تعلق گرفته است و وقت آن رسیده که حق به حق دار برگردد تا این قشر نیز با رضایت خاطر و اشتیاق بیش از پیش در این شغل مقدس خدمات رسانی کنند./ع2
برچسب ها: پرستار ، تعرفه ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار