مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز فرنگی کاران کشورمان امروز (جمعه) در شهر اولان باتور مغولستان پایان یافت و تیم ایران به عنوان سوم رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران در پایان رقابت‌های روز دوم، محمد بیرانوند و امیرحسین حسینی نمایندگان کشورمان  در اوزان 85  و100 کیلو با شکست حریفان به عنوان قهرمانی دست یافتند و مهدی ابراهیمی نماینده وزن 76 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسید.


در روز نخست این رقابت‌ها نیز محمد حسین مراد الیاسی در وزن 58 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، حسین اسدی و کیوان رضایی در وزنهای 63 و 69 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و بهنام عبدولی در وزن 42 کیلوگرم و میثم دلخانی در وزن 50 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.


بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در وزن 76 کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر وی هونگ چن از چین تایپه را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 2 مغلوب عبدالعزیز آشیمبیکوف از قرقیزستان شد و با توجه به حضوراین کشتی گیر در دیدار فینال، ابراهیمی به گروه شانس مجدد رفت وی در این گروه با نتیجه 7 بر صفر بات دامدین از مغولستان را شکست داد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده‌بندی مانجیت از هند را با نتیجه 8 بر 2 شکست داد و صاحب مدال برنز شد. در این وزن کشتی گیران قرقیز و قزاق عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند.

در وزن 85 کیلوگرم محمد بیرانوند در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد ایسمیخان ممدوف از قزاقستان گذشت و در دور بعد نیز با نتیجه 9 بر 3 اوزو ژوزپوف از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. بیرانوند در دیدار فینال روحیت از هند را با نتیجه 5 بر 3 (ضربه فنی) شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در وزن 100 کیلوگرم نیز امیرحسین حسینی در دور اول با نتیجه 7 بر صفر آنیل از هند را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر دالر رحمت اف از ازبکستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال صلوات احمتکالیف از قزاقستان را با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در پایان این رقابت ها قرقیزستان و قزاقستان به ترتیب با کسب 86 و 82 امتیاز اول و دوم شدند و تیم ایران با کسب 78 امتیاز به مقام سوم رسید.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار