مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از پخش برنامه ماه و محراب از این رسانه به مناسبت سالروز شهادت امیر مؤمنان(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به پخش برنامه‌های شب قدر از رادیو معارف اظهار کرد: برنامه فیض حضور از جمله برنامه شب قدر است که از ساعت 22 و 30 دقیقه تا سه بامداد از رادیو معارف همراه سخنرانی حرم حضرت معصومه(س) پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دعای جوشن کبیر، مجیر و افتتاح در این شب‌ها قرائت می‌شود و علاوه بر این مباحثی مانند ارزش شب قدر و آداب نیایش با خدا با حضور کارشناسان مطرح می‌شود.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از تولید برنامه آینه ویژه شهادت امیر مومنان(ع) خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 9 پخش می‌شود که به شرح القاب و اوصاف حضرت امیر مؤمنان(ع) به ویژه القاب و اوصاف امام علی(ع) از سوی نبی مکرم اسلام(ص) می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: امیر مومنان(ع)، فاروق، صدیق و ابوتراب از جمله صفات امام علی(ع) است که در برنامه آینه مطرح می‌شود.

عظیمی عنوان داشت: ماه و محراب از ویژه برنامه‌های دیگر شهادت امام علی(ع) بوده که روزهای 19، 20 و 21 رمضان از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه فضای حزن و ماتم در شب‌های قدر حکمفرماست برنامه ماه و محراب به صورت زنده روزهای 19 و 20 رمضان از ساعت 9 تا 10 و بیست و یکم رمضان از ساعت 9 تا 12 به روی آنتن می‌رود./س

برچسب ها: قم ، ماه ، محراب ، رادیو ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.