پرونده بازیهای هفته اول لیگ سیزدهم پنج شنبه با انجام شش دیدار بسته می شود.البته مس کرمان در آغاز بازی های لیگ برتر نخستین تغییر را در کادر فنی خود ثبت کرد و یاوری به جای تقوی می تواند به میدان بیاید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شش دیدار باقیمانده هفته اول لیگ سیزدهم ، پنج شنبه ، همزمان ساعت 22 آغا ز می شود.
 
 
گسترش فولاد تبریز- استقلال تهران/تقابل رنگ های آبی با یکدیگر
 
گسترش فولاد ، تیم تازه صعود کننده  لیگ برتر روز پنج شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت 22 به مصاف تیم استقلال قهرمان لیگ دوازده می رود.
 
تیم فوتبال گسترش فولاد با خطیبی سر مربی جوانش در نخستین بازی در لیگ برتر باید به مصاف استقلالی برود که تا کنون سه بار قهرمان لیگ برتر شده است.
 
گسترشی ها بازی سختی مقابل تیم استقلال قهرمان چند دوره لیگ برتر خواهند داشت اما قصد دارند با انگیزه  بالای بازیکنان جوانشان آبی پوشان را در خانه شان شکست دهند و شگفتی ساز هفته اول لیگ سیزدهم لقب بگیرند.

ایمان موسوی با انگیزه ترین بازیکن میدان است که با پیراهن آبی گسترش می خواهد خودش را به امیر قلعه نوعی نشان دهد.
 
درآن سوی میدان، آبی پوشان که هدفشان تکرار قهرمانی در لیگ برتر است ، قصد دارند با برد مقابل گسترش فولاد در هفته اول لیگ سیزدهم برای رقیبا نشان خط و نشان بکشند.
 
استقلالی ها که بالاخره توانستند جواد نکو نام را در تیمشان حفظ کنند و در فصل نقل و انتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشته باشند در هفته اول لیگ سیزدهم بازی نسبتا راحتی مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد خواهند داشت.
 
با جدایی جباری از استقلال، تنها دغدغه امیر قلعه نوعی یک هافبک بازی ساز است که بتواند جایگزین مناسبی برای جباری در خط هافبک باشد.
 
باید دید در نخستین بازی استقلال در لیگ سیزدهم امیر قلعه نوعی از بین پژمان نوری و ساموئل کدام یک را در پست هافبک بازی ساز استفاده خواهد کرد..
 
آندو تیموریان واحمد جمشیدیان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم استقلال در این بازی نیستند.
 
جواد نکو نام هم تازه قرار داش را با تیم استقلال تمدید کرده   و سر تمرینات حاضر شده است.
 
به نظر نمی رسد که قلعه نوعی از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند. 
 
سپاهان اصفهان – فولاد خوزستان /زرد پوشان اصفهانی به دنبال پیروزی در مسیر زاینده رود
 
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم فوتبال خوزستان می رود.

زرد پوشان اصفهانی عملکرد نسبتا خوبی در فصل نقل و انتقلات داشتند و بازیکنان مطرحی همچون جباری را جذب کردند. بازی دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان همواره جذاب بوده است.
  
فولاد ی ها (پدیده فصل قبل لیگ برتر) بازی سختی مقابل سپاهان اصفهان مدعی قهرمانی لیگ برتر دارند.
 
 .به هر حال این تیم اهوازی یک تیم دست و پا بسته برابر سپاهان نخواهد بود و با تمام قوا به مصاف این تیم اصفهانی خواهد رفت
 
مهمترین نکته این بازی رویارویی آرش افشین با تیم سابقش خواهد بود حسن جعفری هم در ترکیب فولاد مقابل سپاهان تیم سابقش قرار می گیرد
 
حضور فرزاد حاتمی در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد معلوم نیست سازمان لیگ اجازه بازی به این بازیکن  را می دهد یا نه.

سورینت (راه آهن) - مس کرمان/ لوکوموتیوران به دنبال برد

سورینت (راه آهن) در ورزشگاه تختی تهران میزبان مس کرمان است راه آهنی ها با سرمربی جدید خود ابراهیم زاده رو در روی مسی ها قرار خواهند گرفت.
 
 ابراهیمی فصل پیش در نفت توانست نتایج خوبی را کسب کند و باید دید که می تواند راه آهن را به جایگاه خوبی برساند یا خیر.
 
 در طرف دیگر مسی ها در شرایط خوبی به سر نمی برند و پیش از شروع فصل با حاشیه های زیادی روبرو شده اند . البته شنیده می شود تقوی شب گذشته از سمت خود استعفا کرده است و یاوری پس از ثبت  قراردادش امشب می تواند در بازی مس و راه آهن  به عنوان سرمربی مس  حضور داشته باشد.
 
 باید دید که نارنجی پوشان کرمانی می توانند حاشیه ها را دور بزنند و مقابل سورینت پیروز میدان شوند یا خیر؟
 
صبای قم - ملوان/حضور مایلی کهن در شهر زادگاهش

صبای قم در ورزشگاه یادگار امام ، میزبان ملوان انزلی خواهد بود مایلی کهن سرمربی صبا باید نخستین حضورش را مقابل تیم شهر زادگاهش تجربه  کند.
 
مایلی کهن در فصل گذشته در تیم گهر درود نتوانست نتایج خوبی را کسب کند باید دید که در این فصل با صبا چه نتایجی را کسب خواهد کرد و می تواند ناکامی های گذشته خود را جبران کند یا خیر.
 
 سرمربی صبایی در این دیدار مقابل اسکوویچ قرار خواهد گرفت ملوان در فصل نقل و انتقالات برخی بازیکنان خود را از دست داده است نکته جالب این دیدار حضور رافخایی آقای گل فصل پیش است باید دید که آیا وی می تواند در این فصل نیز آقای گلی را کسب کند یا خیر؟
 
داماش-سایپا / دوئل مربیان بومی و خارجی
 
داماش گیلان در روز پنجشنبه مقابل سایپا در ورزشگاه عضدی رشت در ساعت 22 بازی خواهد کرد.
بازیکنان داماش اولین دیدار خود را با سرمربی جوان و بومی شان افشین ناظمی آغاز خواهند کرد. داماشی ها در این دیدار برای جبران بازی های ضعیفی که در لیگ گذشته داشتند به میدان می روند تا خود را در اولین دیدارشان اثبات کنند.

ناظمی تقریباً ترکیب فصل پیش خود را حفظ کرده است و تنها چند بازیکن خود را از دست داد از جمله علیرضا جهانبخش که پدیده فصل پیش لیگ بود راهی لیگ هلند شد داماشی ها برای شروع لیگ خیلی مشکل هماهنگی تیمی نخواهد داشت زیرا با ترکیب فصل پیش خود به میدان خواهند رفت
 
در طرف دیگر سایپا با سرمربی جدید خود خیرات  را دارد باید دید که نارنجی پوشان کرجی با سرمربی آلمانی خود اولین دیدارشان را چگونه پشت سر خواهند گذاشت و با چه تغییرات فنی و ترکیبی بازی خواهند کرد

فجر سپاسی شیراز - نفت تهران/شاگردان  پیروانی در مقابل تیم پدیده

فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم نفت تهران خواهد بود.  نکته جالب این دیدار بازگشت دوباره پیروانی بعد از چند سال بر روی نیمکت فجر  است .پیروانی باز هم در فجر با یاران جوانش مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت.
 
 سوژه جالب دیگر این دیدار حضور معدنچی در بازی است که رو در روی گل محمدی بازی خواهد کرد، وی معتقد است  می خواهد از یحیی انتقام بگیرد و قطعاً بازی خوبی را از خود ارائه خواهد داد .
 
در طرف دیگر گل محمدی در اولین حضورش بر نیمکت نفت می خواهد خودش را اثبات کند و یارانش را با قدرت به میدان خواهد فرستاد.
برچسب ها: ورزشگاه ، حافظیه ، میزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار