معاون امور شهر و فضای سبز منطقه 17 از تعمیر و مرمت پل های عابرپیاده ، برگزاری دوره های آموزشی محیط زیست و نصب پانل تبلیغات محیطی رایگان خبر داد.

عباس صمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: واحد محیط زیست منطقه در راستای اجرای تعهدات آموزشی و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با روش های اصلاح الگوی مصرف و همچنین بهینه سازی مصرف آب با همکاری شرکت آب و فاضلاب منطقه ای اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در سطح خانه های سلامت کرد که این دوره های آموزشی در خانه های سلامت سطح منطقه 155 نفر با موضوع روش های اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف آب آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های این حوزه اظهار داشت: اداره زیباسازی منطقه نیز به منظور رفاه حال شهروندان، تعمیر و ترمیم پوشش سقفی ( پلی کربنات) پل های عابرپیاده را در نواحی سه گانه به اتمام رسانده و در حال حاضر خرابی پوشش سقف کلیه پل های عابرپیاده سطح منطقه ( 22 عدد پل موجود در منطقه) برطرف شده است.

صمدیان خاطر نشان کرد: همچنین از دیگر فعالیت های این اداره در هفته جاری و در راستای ارتقای کیفی محیط شهری، پانل هایی برای تبلیغات محیطی رایگان در زیرگذر های این منطقه نصب کرده است./ف
برچسب ها: نصب ، پانل ، تبلیغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار