مسئولان تیم ملی بوکس به ویژه مدیر تیم های ملی پافشاری زیادی برای استفاده از جوانترها در مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان جهان دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان با ترکیب 27 مشت زن از 2 مرداد آغاز شده و 2 ملی پوش خط خورده از اردو هم با درخواست مربیان دوباره به لیست اضافه شدند اما گویا مسئولان ارشد بوکس کشور به ویژه "مقصودی" مدیر تیم های ملی پافشاری زیادی دارند تا با توجه به نتیجه نه چندان خوب بزرگسالان در مسابقات آسیایی، روی جوانترها سرمایه گذاری کنند.

مقصودی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرده است که اگر چه از مشت زنانی همچون "گل آرا" و "قاسمی پور" در تیم ملی استفاده می شود اما این مشت زنان و برخی مهره های بزرگسال دیگر نیز تنها به عنوان حریف تمرینی در مسابقات استفاده خواهند شد.

در حال حاضر لیست مشت زنان تیم ملی ترکیبی از جوانترها و بزرگسالان است.

کسب تنها 3 برنز توسط تیم ملی بوکس بزرگسالان در مسابقات آسیایی اردن نارضایتی شدید "مقصودی" نائب رئیس فدراسیون را در پی داشت تا جایی که وی بوکس برخی از مشت زنان را تمام شده اعلام کرد.

حالا مشت زنان تیم ملی بوکس بزرگسالان تنها به عنوان حریفان تمرینی بوکسوران جوان دعوت شده به اردو می باشند این در حالی است که اغلب جوانترها نیز با معضل کمبود تجربه برون مرزی مواجه هستند به هر حال پس از حاشیه ها و در سایه مشکلات فراوان اردوی تیم ملی بوکس در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می شود و باید دید مشت زنان اعزامی به مسابقات جهانی قزاقستان چه کسانی خواهند بود و چه عملکردی خواهند داشت./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار