مهدی اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص راه اندازی سامانه سامد در این استان گفت: سامانه سامد به عنوان یکی از راه های ارتباط بی واسطه با مردم دیوارهای موجود را بر می دارد و مردم می توانند به صورت مستقیم مسائل و درخواست های خود را مطرح کرده و پاسخ خود را از زبان مدیر مربوطه بگیرند.
وی در زمینه اجرای این طرح در صندوق استان هرمزگان تصریح کرد: طرح پاسخگویی مستقیم تلفنی مدیران در صندوق مهر امام رضا (ع) نیز در واقع نوعی تسهیل در ارتباطات مردمی است که موجب نزدیک تر شدن مسئولان و مردم و رفع مشکلات آن ها می شود.
مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان هرمزگان خاطر نشان کرد: رسیدگی به شکایات ، پیشنهادات و مشکلات مردم در تمامی سطوح اجرایی، نظارت مستمر بر حسن اجرای امور، پاسخگویی سریع و افزایش رضایتمندی از اهداف اصلی راه اندازی سامانه سامد است.