در چهار ماه گذشته مازندران میزبان 9 اردوی تیم ملی در رشته های مختلف بود.

 

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : تاکنون اردوی های تیم ملی نوجوانان کاراته پسران در قائمشهر، نوجوانان کاراته دختران در بابلسر، پینگ پینگ بزرگسالان در بابل و بابلسر، تیم های والیبال نوجوانان، جوانان و تیم ملی تکواندو نوجوانان در بابلسر، کشتی نوجوانان در رامسر، ژیمناستیک بزرگسالان در قائمشهر و تیم ملی بزرگسالان بسکتبال در آمل برگزار شد.

جمشیدپناه افزود : این اتفاق در حالی برای مدیریت ورزش مازندران رخ داد که پارسال فقط هفت اردوی تیم ملی در رشته های مختلف در مازندران برگزار شد.

وی از اختصاص 200 میلیون ریال بودجه برای مرمت و ترمیم پیست دوومیدانی شهید متقی ساری خبر داد و تصریح کرد : با معرفی پیمانکار جدید و دریافت اعتبار سعی و تلاش مسئولان برای بازسازی تنها پیست دو و میدانی مرکز استان است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: دو و میدانی از رشته های پایه و پرطرفدار ورزشی است که باید توجه خاصی از سوی مسئولان با توجه به علاقمندی جوانان شود.

جمشید پناه از افتخار آفرینی کیوان قنبرزاده در رقابتهای آسیایی هند خبر داد و افزود: کیوان در حالی پس از 30 سال در کشور به این موفقیت دست یافت که هیچ امکاناتی در این رشته ورزشی در استان برایش مهیا نبود./س


برچسب ها: اردو ، تیم ملی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.