رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا در ارزیابی فنی، مهندسی کشوری امسال مقام اول را در کشور به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عادل عبدایمانی دیروز در جلسه کارشناسان و مهندسان فنی جهاد کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: پارسال در ارزیابی فنی، مهندسی کشوری موفق شدیم مقام دوم ملی را به دست آوریم که سعی داریم امسال با افزایش فعالیت‌های عملیاتی این مقام ارتقا یابد تا در جایگاه اول قرار گیریم.

وی تصریح کرد: با تلاش بی‌امان تلاشگران عرصه کار و تولید در بخش کشاورزی، مهندسان و ناظران سطح مبارزه بیولوژیک در استان اردبیل از مرز 20 هزار هکتار گذشته است.

عبدایمانی خاطر نشان کرد: در راستای تولید محصولات سالم و پاک که یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و برنامه اساسی این سازمان است گام‌های بلندی برداشتیم که امیدواریم ماحصل آن برقراری و تأمین امنیت غذایی کم دغدغه باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین افزود: همانند سال‌های گذشته به منظور مبارزه غیرشیمیایی و بیولوژیکی با عوامل آفات نباتی با رشد 38 درصدی امسال سطح اجرایی آن فراتر از 20 هکتار رسیده است.

وی بیان کرد: این عملیات بر روی محصولاتی مانند سیب‌زمینی، گوجه فرنگی، سویا و پنبه صورت می‌گیرد که در قالب ارزیابی‌های فنی، مهندسی جایگاه استان اردبیل ارتقا یافته است.

عبدایمانی یادآور شد: پارسال در تولید محصولات ارگانیک در سیب‌زمینی مقام اول را داشتیم و امسال طوری برنامه‌ها را طراحی کردیم که با عنایت الهی این موفقیت ملی را همچنان حفظ کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین در زمینه فعالیت‌های مبارزه بیولوژیک با ابراز امیدواری ادامه داد: تلاش و همکاری کشاورزان و تولیدکنندگان نویدبخش این امر مهم است که مبارزه بیولوژیکی را که محصول را از هر نظر در راستای استاندارد بودن سوق می‌دهد برای تأمین بهداشت و سلامتی مصرف‌کنندگان به مبارزه شیمیایی ترجیح دهیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، ارزیابی ، فنی ، مهندسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.