سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه نيشابور گفت: فعاليت‌هاي قرآني در کشور مديون خون شهدا به پرچمداري امام(ره) و مقام معظم رهبري است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمد ذاکري بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگي فعاليت‌هاي قرآني شهر بار نیشابور، کم توجهي به امور قرآني را يک دغدغه هميشگي دانست که بايد براي رفع آن اقدامات مناسبي صورت گيرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه نيشابور با تاکيد بر فراهم کردن شور و نشاط معنوي همزمان با ايام تابستان در خانواده‌ها، هزينه کردن در اين امور را سرمايه‌اي ماندگار و توجه خانواده‌ها به این امور را پراهمیت دانست.

حجت الاسلام ذاکری با تقدير از حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده تربتي امام جمعه شهر بار، فعالیت‌های قرآنی در این شهر را خوب ارزیابی کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده امام جمعه شهر بار نیز با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبري، تلاش در جهت توسعه جلسات قرآني در سطح جامعه را يک وظيفه شرعي و همگاني دانست.

امام جمعه شهر بار با اشاره به فعاليت‌هاي پراکنده قرآني، خواستار منسجم کردن اين برنامه‌ها در جهت بهره‌گيري بيشتر با هدفي معين شد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده بر استفاده هر چه بهتر از ظرفيت‌هاي لازم قرآني این شهر تاکيد کرد و افزود: بايد فرهنگ قرآن‌آموزي را با برنامه‌هايي متنوع وارد حوزه عملي خانواده‌ها کنيم.

در پايان اين جلسه با جمع‌بندي نظرات حاضران مقرر شد، براي تشکيل شوراي قرآني در شهر بار برنامه‌ريزي لازم صورت گيرد و يک دوره مسابقات قرآني در پايان ماه مبارک رمضان در زمينه‌هاي حفظ، قرائت، ترتيل، مفاهيم و تفسير در سطح شهر بار، برگزار و نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات شهرستان و استان اعزام شوند.

برچسب ها: قرآن ، وبگردی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.