هاني‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

پرونده‌سازي عليه حزب‌الله لبنان ناشي از رفتارهاي دوگانه اتحاديه اروپاست

يک کارشناس مسائل سياسي با بيان اينکه هدف اتحاديه ارپا به انزوا کشاندن حزب الله لبنان است، گفت: غرب بايد بداند چنين اعمالي نه تنها محبوبيت حزب‌الله را کاهش نمي‌دهد، بلکه باعث افزايش جايگاه مردمي حزب الله در لبنان و منطقه خواهد شد.

حسن هاني‌زاده استاد دانشکده خبر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره اقدام اخير اتحاديه اروپا در قبال حزب‌الله لبنان اظهار داشت: پس از پاکسازي برخي از مناطق استراتژيکي سوريه  که منجر به سقوط و نابودي جبهه مشترک تروريست‌ها و ارتش رژيم غاصب صهيونيستي شد، در حقيقت معادلات ميداني به سود ارتش سوريه تغيير يافت، بنابراين سلفي‌هاي لبنان و گروه‌هاي تروريستي اين کشور در صدد ضربه زدن به حزب الله برآمدند.
 
 وی افزود:  پس از اين شکست‌ها بود که اتحاديه اروپا با چراغ سبز آمريکا و با تشديد فشارها از سوي لابي‌صهيونيستي، در يک اقدام خصمانه حزب‌الله لبنان را در ليست گروه‌هاي تروريستي وارد کرد که تنها هدف آن از اين اقدام به انزوا کشاندن حزب الله است.
 
هاني‌زاده تصريح کرد: غرب بايد بداند چنين اعمالي نه تنها محبوبيت حزب‌الله را کاهش نمي‌دهد، بلکه باعث افزايش جايگاه مردمي حزب الله در لبنان و منطقه خواهد شد.
 
اين کارشناس مسائل سياسي در پايان خاطرنشان کرد: اتحاديه اروپا رفتاري دوگانه نسبت به پديده تروريست دارد، چرا که از يک سو به ترويست‌ها در سوريه و عراق کمک‌هاي مالي و تسهيلاتي مي‌کند و از سوي ديگر حزب‌الله را ترويست خوانده و در ليست سياه قرار مي‌دهد.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار