نيازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اقدام اتحاديه اروپا عليه حزب‌الله لبنان بازي بچه‌گانه است

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور با اشاره به اقدام اتحاديه اروپا عليه حزب الله لبنان گفت: اين کار آنان بازي بچه‌گانه‌اي است که راه به جايي نخواهد برد و بهتر است قبول کنند که گفتمان پيروز در منطقه گفتمان جمهوري اسلامي ايران است که با قدرت از حزب الله حمايت مي‌کند.

سامان نيازي عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه که گفتمان سياسي جمهوري اسلامي مقاومت در برابر دشمنان اسلام در هر جايي از دنياست، اظهارداشت: دشمنان قسم خورده ما بدانند که ايران در برابر دشمنان از گفتمان مقاومت دفاع مي‌کند و آنان نيز نمي‌توانند اهداف شوم خود را از پيش ببرند و به در بسته مي‌خورند.

وي با اشاره به اقدام اتحاديه اروپا عليه حزب الله لبنان گفت: اين کار آنان بازي بچه‌گانه‌اي است که راه به جايي نخواهد برد و بهتر است اين را قبول کنند که گفتمان پيروز در منطقه گفتمان جمهوري اسلامي ايران است و با قدرت از حزب الله حمايت مي‌کند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد بيرجند تصريح کرد: امروز مي‌بينيم که سوريه با قدرت هر چه بيشتر بر سر مواضع خود ايستاده و دشمنان مردم و دولت سوريه نتوانستند کاري از پيش ببرند و روز به روز به زوال نزديک‌تر مي‌شوند.

نيازي خاطرنشان کرد: به عنوان دانشجويان مسلمان به اتحاديه اروپا توصيه مي‌کنيم با دقت بيشتري به تاريخ نگاه کنند و از شکست‌هايي از گفتمان مقاومت و جمهوري اسلامي خورده‌اند، عبرت بگيرند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
از موضع گیری سریعتون تشکر می کنم.خدا همه بسیجی هارو حفظ کنه انشاا...
آخرین اخبار