سیزدهمین دوره لیگ برتر درحالی از امشب آغاز می شود که به واسطه صعود تیم ملی به جام جهانی، مسابقات سطح اول فوتبال کشور هم شرایط خاص خود را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ برتر بالاترین فضای رقابتی فوتبال کشور است فضایی که در آن دسته ای از تیم ها برای بالا بردن جام قهرمانی روی سر خود،‌ برخی برای در میانه جدول ماندن و دسته ای نیز برای سقوط  نکردن تلاش می کنند.

اما امسال لیگ برتر ما حال و هوای دیگری دارد.

بدون شک لیگ برتر بستری مناسب برای دیده شدن و انتخاب شدن برای تیم ملی است به همین خاطر بازیکنان همه تیم های لیگ برتری امسال تمام تلاش خود را بکار می بندند تا اول در تیم خود عملکرد خوبی داشته باشند و سپس توسط سرمربی تیم ملی دیده شوند.

دیده شدن در لیگ برتر همان اتفاق شیرینی است که می تواند پای یک فوتبالیست را به میدان جهانی باز کند میدانی که تنها تعداد محدودی از فوتبالی های جهان  فرصت حضور در آن را دارند همین تلاش بازیکنان خود به خود به افزایش کیفیت فنی لیگ می انجامد.
 

بدون شک امسال در لیگ برتر سیزدهم بازیکنان به فکر ساق پای خود نیستند، دیگر کسی برای تیم ملی ناز نمی کند و فقط برای تیم باشگاهی اش بازی.

بحث، بحث جام جهانی است. حضور داشتن در تیم ملی در مسابقات جام جهانی یک فرصت بزرگ برای پیشرفت هر بازیکنی است. سهم زیادی از لژیونرهای ما از طریق درخشش در همین جام جهانی به تیم های خوب  اروپایی راه یافته اند.

امسال علاوه بر با تجربه هایی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته اند می توانیم چشم انتظار درخشش پدیده های جوان باشیم. پدیده هایی که برای اثبات خود جولانگاهی به بزرگی لیگ برتر دارند.

امسال لیگ دستخوش برخی برنامه های اجباری نیز خواهد بود.

بدون شک مسابقات تدارکاتی و آماده سازی تیم ملی در برنامه بازی های لیگ تغییراتی را ایجاد می کند که بدون شک سرمربیان تیم های لیگ برتری کادر فنی تیم ملی را درک خواهد کرد.
 

پراکنده شدن برخی ستاره ها در تیم های مختلف لیگ هم به جذابیت مسابقات می افزاید.

باید بپذیریم لیگ، دیگر 2 قطبی نیست و استعدادهای فوتبال شرق و غرب و جنوب و شمال حالا به ستاره های پایتخت اضافه شده اند.

کی روش هم البته کار سختی در پیش دارد. نگاه موشکافانه سر مربی تیم ملی نیز الزامی است. همه انتظار دارند که کی روش پدیده ها را، تلاش ها را و تغییرها را ببیند.

لیست های تکراری از آدم های تکراری برای تیم ملی متعلق به زمانی است که لیگ پویایی نداشته باشیم.
 

لیگ برتر سیزدهم می تواند یکی از با کیفیت ترین لیگ های فوتبال در تاریخ ما باشد.

امسال ما هم تیم ملی خوبی داریم ،هم سر مربی بزرگی وهم بازیکنان جوان و پدیده با انگیزه ای در لیگ، این میدان انتخابی بزرگ از امشب آغاز و مدیران نتیجه تلاش های خود را روی مستطیل سبز خواهند دید.
انگار لیگ برتر سیزدهم بوی برزیل می دهد و بوی جام جهانی دلنشین را...

منتظر این هستیم تا ببینیم لیگ برتر این دوره چه تغییری نسبت به گذشته خواهد کرد./زر
برچسب ها: سیزدهمین ، جهانی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار