مدير اداره خدمات شهري ناحيه 5 منطقه يک گفت: واحد خدمات شهري ناحيه 5 در تيرماه سال جاري با رفت و روب 31 ميليون متر مربع از معابر سطح ناحيه منطقه يک را پاکيزه تر کرد.

ابوالحسني در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: واحد خدمات شهري ناحيه 5 روزانه به منظور ايجاد پاکيزگي محيط شهري و رفع آلودگي هاي محيطي و زيست محيطي معابر سطح ناحيه را در طي 31 روز، 31 ميليون متر مربع رفت و روب کرد.
ابوالحسني اظهار داشت: در اين بازده زماني در سطح ناحيه پاکسازي زمين هاي باير ازخاک و نخاله به ميزان 400 متر مکعب، شستشوي ايستگاه هاي اتوبوس به تعداد 40 عدد، پل هاي هوايي عابرپياده به طول 1 هزار و 700 متر، مخزن زباله مکانيزه به تعداد 1 هزار و 300 عدد، گاردريل 15 هزار متر، جداول و رفيوژها به طول 83 هزار متر انجام شد.
ابوالحسني خاطرنشان کرد: فضاي سبز ناحيه به منظور نظافت بيشتر محيط شهري، حفظ محيط زيست و جلوگيري از آلودگي هاي بصري و درخواست شهروندان، در سطح ناحيه اقدام به کاشت 130 اصله درخت اقاقيا پيوندي در خيابان گلزار_ از گلشن تا خيابان صنايع، کاشت 300 اصله درختچه در خيابان گلزار_ از گلشن تا صنايع، کاشت 17 اصله درخت چنار در خيابان لنگري_ بر صنايع دفاع و شروع عمليات احداث آبنما در ميدان سبکرو کرد./ف
برچسب ها: ناحیه ، پاکیزه ، خدمات ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار