عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت آينده گزارش روند اجرايي بودجه را ارائه مي‌دهد و به هيچ عنوان کاستي‌هاي دولت فعلي در انجام برنامه پنجم توسعه به دولت آينده متصل نمي‌شود.

عزت الله يوسفيان ملا نماينده مردم آمل و لاريجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در خصوص عدم ارائه گزارش از برنامه پنجم توسعه از سوي دولت دهم اظهار داشت: گزارش برنامه پنجم توسعه هر ساله همزمان باتقديم بودجه به مجلس از سوي دولت ارائه مي‌شود این در حالیست که در حال حاضر سه سال از زمان اجرايي شدن برنامه پنجم توسعه مي‌گذرد و در طول سه سال گذشته هيچ گزارشي از دولت در خصوص اجرايي شدن برنامه پنجم توسعه به مجلس ارائه نشده است.

وي تصريح کرد: دولت آينده گزارش روند اجرايي بودجه را ارائه مي‌دهد و اين دولت قطعا مسئوليت آن بخش از برنامه را که خود انجام داده برعهده دارد و به هيچ عنوان کاستي‌هاي دولت فعلي در انجام برنامه پنجم توسعه به دولت آينده متصل نمي‌شود.

يوسفيان ملا با بيان اينکه دو سال از زمان اجراي کامل برنامه پنجم توسعه باقي مانده است، اظهار داشت: پس از زمان اتمام برنامه پنجم و آغاز برنامه ششم آن بخش‌هايي که نيمه‌کاره مانده و يا اجرايي نشده و نياز به اجرايي شدن دارد در قالب بندهاي تنفيذي به برنامه بعدي اضافه مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: برنامه ، پنجم ، توسعه ، گزارش ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار