يک نماينده مجلس گفت: مردم منطقه سراوان به خاطر محروميت هاي فزاينده رنجيده خاطر هستند، توسعه با بکارگيري نيروهاي بومي امکانپذير است، از اين رو بايد الگويي براي نهادهاي مختلف اين شهرستان تعريف شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ هدايت الله ميرمرادزهي نماينده مردم سراوان امروز (چهارشنبه) در نطق ميان دستور خود، ضمن تبريک به رئيس جمهور منتخب کشورمان، اظهار داشت: اقدام شرکت ايرانسل برخلاف اصل وحدت و محکوم است ، از اين رو از وزير ارتباطات خواهان برخورد با اين شرکت مخابراتي هستيم.

اين نماينده مجلس با اشاره به منطقه سراوان ادامه داد: مردم منطقه سراوان به خاطر محروميت‌هاي فزاينده رنجيده خاطر هستند، توسعه با بکارگيري نيروهاي بومي امکانپذير است، از اين رو بايد الگويي براي نهادهاي مختلف اين شهرستان تعريف شود.

وي با تاکيد بر ايجاد زيربناهاي گردشگري تصريح کرد: از رئيس جمهور منتخب مي‌خواهيم که منطقه سراوان را به منطقه ويژه اقتصادي تبديل کند، چرا که اين منطقه از کمترين زيرساخت‌هاي حمل و نقل برخوردار است و نياز به توجه خاص دارد.

ميرمرادزهي با انتقاد از بلا استفاده ماندن فرودگاه حوزه انتخابيه خود، گفت: اميدواريم شرايطي فراهم شود که اين فرودگاه مورد استفاده قرار گيرد، متاسفانه در حال حاضر بسياري از راه‌هاي روستايي منطقه سراوان غير استاندارد است و همچنين مردم اين منطقه از مشکلات بهداشت و درمان رنج مي‌برند.

اين نماينده مجلس اذعان داشت: بايد شرايطي براي استفاده از پزشکان عمومي در منطقه ايجاد شود ، در حال حاضر اغلب دهستان‌هاي منطقه فاقد پزشک است.

وي همچنين از کمبود فضاهاي آموزشي انتقاد کرد و اظهار داشت: کمبود فضاي آموزشي وضعيت آموزش و پرورش را در منطقه با بحران روبرو کرده، همچنين افت شديد ولتاژ برق خسارات زيادي به مردم زده است، اميدواريم که اين مشکلات با روي کار آمدن دولت جديد مرتفع شود.

مرادزهي در ادامه نطق خود، به نبود آب شرب سالم و مشکلات کشاورزي در حوزه انتخابيه سراوان اشاره کرد و گفت: اميدواريم اعتبارات زلزله اخير به منظور ساماندهي منازل و ساختمان هاي سراوان به زودي اختصاص يابد.

اين نماينده مجلس در پايان به اشتغال پايدار و اختصاص اعتبارات ويژه براي شهرداري هاي کم درآمد حوزه انتخابيه خود، نيز تاکيد کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سراوان ، محرومیت ، رنجیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار