يک کارشناس سياست خارجي گفت: اتحاديه اروپا به‌دنبال کاهش نگرانی رژيم صهيونيستی از تحولات خاورمیانه است چرا که رژيم اشغا‌گر قدس نگراني بسياري نسبت به بقای خود در منطقه دارد.

 

جواد منصوري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام اتحاديه اروپا در قراردادن شاخه نظامي حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌هاي تروريستي، گفت: اقدام اتحاديه اروپا عکس‌العملي به اتفاقات رخ داده در سوريه است، چرا که شکست غرب در تحولات اخير اين کشور باعث فشار بيشتر بر دوستان ايران شده است.

وی تصریح کرد: اتحاديه اروپا با اين اقدام نشان داد که از نظر غرب هرکس يا گروهي که از موجوديت و منافع خود دفاع کند بايد در فهرست گروه‌هاي تروريستي قرار بگيرد.

اين کارشناس سياست خارجي اظهار داشت: اتحاديه اروپا به‌دنبال کاهش نگرانی رژيم صهيونيستي از تحولات خاورمیانه است چرا که رژيم اشغال‌گر قدس نگراني بسياري نسبت به بقای خود در منطقه دارد.

وي ادامه داد: اتحاديه اروپا در يک اقدام نمايشي دست به اين اقدام بر عليه حزب‌الله زده و اين امر نشانه ضعف آنهاست.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان کرد: اتحاديه اروپا تحت تاثير صهيونيست‌ها قرار دارد همان‌طور که آيپک در کنگره و کاخ سفيد نفوذ دارد بنابراین بدون تردید تصمیم‌های لابی صهیونیست در اعلام مواضع اتحادیه اروپا تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، اتحادیه ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار