مدیر عامل باشگاه فوتبال داماش گیلان گفت: از نظر تکنیکی و تاکتیکی برای رویارویی با تیم سایپا آماده هستیم اما تیم ما هواداران پر و پا قرص ندارد.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان زیر نظر افشین ناظمی تمرینات خود را انجام دادند و از نظر تکنیکی و تاکتیکی هیچ مشکلی برای آغاز فصل سیزدهم لیگ برتر نخواهیم داشت.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان افزود: بازیکنان طبق برنامه ریزی کادر فنی و زیر نظر سرمربی به تمرینات ادامه می دهند تا در اولین رویارویی تیم فوتبال داماش با سایپا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه باشگاه داماش خصوصی است پولی هم از هیچ ارگانی نمی گیریم جذب اسپانسر هم به وضعیت اقتصادی باشگاه مربوط می شود و با توجه به وضعیت اقتصادی داماش این تیم اقتصاد پایداری ندارد و نمی شود سرمایه گذاری خوبی را انجام داد.

عابدینی تأکید کرد: هواداران داماش به نوعی خاموش هستند این هواداران بدشان نمی آید که تیم برد داشته باشد اما اگر تیم هم نبرد غصه هم نمی خورند و دلیلش این است که این تیم تنها به یک استان تعلق داشته و مثل استقلال و پرسپولیس که هویت ملی دارند، نیست.

وی در خصوص الکترونیکی شدن بلیط بازی در لیگ سیزدهم اذعان داشت: قیمت بلیط در شهر رشت 2000 تومان بوده است افزایشی در قیمت بلیط وجود نخواهد داشت در مورد الکترونیکی شدن بلیط هم تصور نمی کنم در هفته نخست بازی های لیگ الکترونیکی شود.

وی در مورد عملکرد سرمربی تیم فوتبال داماش تأکید کرد: از عملکرد افشین راضی هستیم و بازیکنان هم توانستند از لحاظ بدنی به آمادگی مطلوب دست پیدا کنند و از بابت تمرین هم مشکلی نداریم.

عابدینی بیان داشت: ما اعتراضی به زمان بازی ها نکردیم و فکر می کنم نباید هم اعتراضی داشته باشیم. همیشه تمام چیزها نباید مطابق میل ما باشد. ما از زمان این مسابقات رضایت داریم و مشکلی با زمان بازی ها نداریم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان افزود: از زمانی که قویدل سرکار آمد تیم ما را به چالش کشید. وی همیشه شعار و قول می داد. تیم داماش را با گرفتن بازیکن خارجی بدهکار کرد و الآن هم پاسخگو نیست.

وی در مورد حق پخش تلویزیونی تصریح کرد: به نظرم باتوجه به هیجانی که برنامه های فوتبال دارد باید نرخ پخش تلویزیونی افزایش پیدا کند اما اینکه بیاییم و نامه بدهیم که فوتبال از تلویزیون پخش نشود درست نیست چون ارزش معنوی کار را از دست می دهیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص اقتدار کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: معنا و مفهوم اقتدار این نیست که سیستم فوتبال به هم بریزد. اگر تیم ها قانونمند عمل کنند کمیته انضباطی هم طبق قانون با تیم ها برخورد خواهند کرد.
فکر می کنم کمیته انضباطی و سازمان لیگ توانایی برخورد با تیم های متخلف را دارند و ترسی از هیچ تیمی ندارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار