ويژ‌ه برنامه‌هاي احياي شب‌هاي قدر همزمان با شب‌هاي نوزدهم، بيست‌ويکم و بيست‌وسوم در حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) برگزار مي‌شود.

آستان حضرت عبدالعظيم حسني (ع) مدير کل برنامه‌هاي فرهنگي و آموزشي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: مراسم معنوي شب‌هاي قدر در روزهاي شنبه 5 مرداد، دوشنبه 7 مرداد و چهارشنبه 9 مرداد با تلاوت قرآن کريم توسط قاريان ممتاز و بين‌المللي از ساعت 22 آغاز و تا 2 بامداد به طول مي‌انجامد.
وي ادامه داد: همچنين مراسم سخنراني و احياء شب‌هاي قدر از نخستين شب قدر تا سومين شب پر برکت قدر به همراه مرثيه خواني مداحان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) در مصلي بزرگ ري برگزار مي‌شود.
آجرلو در ادامه افزود: اين مراسم به طور مستقيم از طريق پايگاه اطلاع رساني آستان به نشاني www.abdolazim.com پخش خواهد شد.
وي با اشاره به ديگر برنامه‌هاي فرهنگي در ماه مبارک رمضان گفت: مراسم رمضان با قرآن در ايام ماه مبارک رمضان همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر ويژه آقايان و خانم‌ها برگزار مي‌شود.
مدير کل برنامه‌هاي فرهنگي و آموزشي آستان سيدالکريم در پايان خاطر نشان کرد: سخنراني، مديحه‌سرايي مداحان اهل بيت عصمت و طهارت(ع)، ترتيل خواني قرآن کريم و برگزاري مسابقات فرهنگي و اهدا جوايز متبرکه به قيد قرعه از ديگر برنامه‌هاي تدارک ديده شده در اين ايام است./ل
برچسب ها: احیا ، شب ، قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار