مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان ساحلی که هم اکنون تمرینات خود را درکمپ تیم های ملی پگیری می کنند، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ عباس هاشم پور –مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بعد از تورنمنت بلاروس، بازیکنان در اردوی آماده سازی که از 29 تیر ماه آغاز شده، تمرینات خود را پیگیری می کنند. در این اردو فعالیتهای تاکتیکی، تکنیکی و بیشتر کارهای قدرت بدنی در دستور تمرینی بازیکنان قرار دارد.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا تیم ملی نیاز به بازیهای تدارکاتی دارد یاخیر گفت: ما نیاز داریم تا قبل از جام جهانی با یک تیم مطرح اروپایی دو بازی دوستانه سنگین انجام دهیم و سپس به مسابقات جام جهانی برویم.معتقدم بازی و تورنمنت هایی که با حضور 5 یا 6 تیم برگزار می شود، بازیکنان را خسته خواهد کرد اما همانطور که قبلا هم اشاره کردم این بازیکنان به یک یا 2 بازی دوستانه قبل از اعزام نیاز دارند که امیدوار هستم مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی همچون گذشته شرایط را برای این تیم فراهم کرده و ما را حمایت کنند تا بتوانیم عملکرد خوبی در رقابتهای جام جهانی تاهیتی داشته باشیم. ایران در گروه سختی قرار دارد و با توجه به شناختی که از بازیکنانم دارم و اعتماد به نفسی که از بازیهایی گذشته  کسب کرده اند، می توانیم برای اولین بار از گروه خود صعود کنیم که امیداورم این امر محقق شود.

هاشم پور در پایان درباره وضعیت بازیکنان گفت: خوشبختانه مختاری و حسنی که در تورنمنت بلاروس به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، باتوجه به تمهیدات کلینیک پزشکی اکنون در اردو هستند و تمرینات خود را پیگیری می کنند. فقط مسلم مسیگر مقداری از ناحیه کشاله پا مصدومیت دارد که در این اردو فقط استخر و سونا و فعالیتهای بدنسازی را در دستور تمرینی خود دارد. دیگر بازیکنان هم در شرایط خوبی به سر می برند./زر
برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، تاهیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار