سالانه در بیمارستان های مشهد 15 هزار عمل جراحی ارتوپدی با نتایج موفقعیت امیز برای بیماران داخلی و خارجی صورت می گیرد.



هادی مخملباف در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبر نگاران با بیان این مطلب افزود : این عمل های جراحی در بیمارستان های کامیاب قائم و امام رضا (ع) مشهد که دارای تجهیزات و اتاق های عمل ویژه جراحی های استخوانی است انجام می شود .

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به لحاظ دانش فنی در رتبه ی دانشگاه های برتر دنیا است خاطر نشان کرد : مهم ترین عمل های ارتوپدی مربوط به ستون فقرات و جراحی زانو و عمل های ارتوپدی ویژه اطفال است بطوریکه در طول یک سال هزار عمل انتخابی ارتو پدی پیشرفته انتخابی در بخش تعویض مفاصل شانه ستون فقرات و ارتو پدی اطفال برای بیماران شش استان همجوار خراسان رضوی و چند کشور همسایه و مردم بومی مشهد صورت می گیرد.

مخملباف ضمن ابراز خرسندی از کاهش بیمای های ارتوپدی در اطفال عنوان کرد : پیشگیریهای دقیقی که در خصوص کودکان و اطفال طی یک دهه اخیرصورت گرفته بسیاری از بیماری های استخوانی اطفال و نوزادان که بصورت مادرزادی و یا در اثر بی توجهی به واکسن کودکان قبلا در جامعه وجود داشته اکنون ریشه کن شده است اما متاسفانه امروز بی توجهی به خواب صحیح کودکان و تغذیه مناسب انها و ورزش عامل بیماریهای ارتوپدی می باشند.

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات ا رتوپدی و ترومای مشهد گفت: مهم ترین مشکلی که در زمینه عمل های ارتوپدی مراکز درمانی و بیماران با ان روبرو هستند بیمه ها می باشند چرا که اساسا سازمان های بیمه کشور با روش های حسابداری کار میکنند و قادر نیستند به بیماران که نیاز به هزینه های درمانی بالا دارند خدمات ارائه دهند و مشکل دیگر تعرفه ها پایین پزشکی است که مسئولان در وزارت بهداشت به این مهم کاملا بی توجه هستند. /س

برچسب ها: عمل جراحی ، ارتوپدی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.