شهردارمنطقه 22 گفت:به همت اداره فضای سبز حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه 22 ، سايت اطلاع رساني مركز آموزش و مشاوره گل و گياه منطقه بصورت آزمایشی را اندازي شد.

حسین مرادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:این اقدام به منظور اطلاع رساني دقیق به شهروندان در خصوص فعاليت ها، امكانات و خدمات ارائه شده مركز آموزش و مشاوره گل و گیاه، صورت گرفته و این سایت اکنون بصورت آزمایشی راه اندازي شده است.
وی تصریح کرد:شهروندان و علاقه مندان به استفاده از این سایت، می توانند با ورود به سايت شهرداري منطقه 22 (http://region22.tehran.ir) و بخش مخاطبانخاص به پایگاه مجازی مركز آموزش و مشاوره گل و گياه وارد شوند.
وی افزود: در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 22،  مجموعه كتاب هاي موجود در كتاب خانه اين مركز به صورت فايل pdf برای استفاده عموم قرار گرفته است. برنامه كلاس هاي آموزشي، گزارش هاي تصويري و اخبار مركز نیز از دیگر بخشهای این پایگاه است. مركز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 22 همچنين در نظر دارد، مقالات و جزوات علمي براي دسترسي علاقه مندان در اين سايت قرار دهد.
آموزشي، گزارش هاي تصويري و اخبار مركز نیز از دیگر بخشهای این پایگاه است. مركز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 22 همچنين در نظر دارد، مقالات و جزوات علمي براي دسترسي علاقه مندان در اين سايت قرار دهد./ف
 
برچسب ها: پایگاه ، خبری ، مرکز ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار