مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: بدهی های تیم ملوان مربوط به مقطع زمانی مدیریت من و هدایتی، مالک باشگاه نیست و مربوط به سال های گذشته است.

صادق درودگر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مالک باشگاه ملوان انزلی قبل از هدایتی، منطقه ویژه اقتصادی انزلی بوده است و مقرر بوده بدهی های باشگاه را مالک قبلی پرداخت کند.

مديرعامل باشگاه ملوان بندر انزلي ادامه داد: با هماهنگی فدراسیون فوتبال صورت جلسه ای تنظیم شد که براساس آن بدهی ها از محل درآمدهای ما در سازمان لیگ 30 درصد بودجه باشگاه به پرداخت بدهی ها اختصاص داده شود.

وی افزود: ما هنوز 30 درصد از بودجه باشگاه برای بدهی هایمان در نظر نگرفتیم. قرار است از محل درآمدمان در سال 93-92 بدهی هایمان را پرداخت کنیم.

درودگر در خصوص مالکیت باشگاه ملوان انزلی گفت: مشکل اصلی ما این است که هدایتی از سرمایه گذاری در فوتبال کنار کشیده است به خاطر همین باشگاه ملوان مالک ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: دولت متولی ورزش کشور، مؤسسات بزرگ عام المنفعه و دستگاه های مردم نهاد است. براین اساس ما نامه ای به رئیس جمهور نوشتیم و ایشان بعد از 20 روز به بقایی دستور مساعدت به باشگاه ملوان را دادند که الان هم خبری از مساعدت نشده است.
بعد از انتخابات بقایی یک هفته مرخصی رفته و بعد از پیگیری های ما در جلسه ای اعلام کردند که دولت امکان پرداخت پول به باشگاه ملوان را ندارد.

مديرعامل باشگاه ملوان بندرانزلي گفت: طی پیگیری های من مسئولان دفتر ریاست جمهوری اعلام کردند نامه ای ابلاغ نشده و من دوباره به رئیس جمهور نامه ارسال کردم و بعد از یک ماه اعلام کردند براساس تبصره 2 تصمیمات مذکور جهت هرگونه پرداخت خارج از بودجه مصوب بوده و امکان پرداخت وجود ندارد.

درودگر خاطرنشان کرد: من هم اکنون روی سخنم به رئیس جمهور است در لیگ حرفه ای کشور که نمایشگاه و تابلوی فوتبال کشور است و تیم به جام جهانی صعود کرده و شما هم دستور مساعدت دادید اما انجام نشده 2 حالت وجود دارد یا شما می خواهیم مساعدت کنید یا خیر اگر تمایل به مساعدت دارید حتماً راه حل پرداخت بودجه را هم می دانید، فقط تیم ملوان جزو این باشگاه ها نیست. باشگاه ملوان 48 سال سابقه دارد و افتخار برای کشور به وجود آورده است.

درودگر ادامه داد: در تمام دنیا دولت ها به باشگاه ها کمک می کنند. باشگاه ملوان بخش اعظمی از جلوگیری از ناهنجاریهای اجتماعی، تهاجم فرهنگی و معضلات اجتماعی به خصوص معضلات جوانان را پیگیری می کند اما هیچ توجهی به این باشگاه نمی شود. چرا به باشگاه های ذوب ‌آهن، فولاد، سایپا و ... کمک می شود اما هیچ کمکی به ملوان نمی شود. وقتی عالی ترین مقام کشور دستور برای کمک به تیم ملوان را می دهد باید راهی پیدا کنند وگرنه پاسخ منفی را همه می توانند بدهند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی خاطر نشان کرد: تا زمانی که من مدیرعامل باشگاه ملوان هستم تلاش می کنم تا از بخش خصوصی یا دولتی کمک بگیرم تا تیم ملوان با قدرت در مسابقات ظاهر شود.

درودگر در خصوص کمک استانداری به باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: از زمانی که من مدیرعامل باشگاه ملوان هستم جز مالک باشگاه هیچ شخص یا سازمانی به تیم کمک نکرده و ما نامه ای در خصوص مشکلات باشگاه با رئیس جمهور ارسال کردیم و رئیس جمهور نامه را به وزیر ارسال کرد و وزیر هم به ساور و ایشان هم 30  میلیون تومان برای ما به اداره کل تربیت بدنی دادند اما آن هم ندادند.

وی در خصوص کمک نیروی دریایی نیز گفت: 30 درصد سهام باشگاه ملوان را نیروی دریایی در اختیار دارد و 70 درصد دیگر را هدایتی به مردم واگذار کرده است. چون در ردیف بودجه نیروی دریایی تبصره ای به عنوان کمک به باشگاه ها وجود ندارد پس نیروی دریایی امکان کمک به باشگاه ملوان را ندارد. از باران چشمه خواستاریم تا تیمهای ارتشی مانند عقاب و ملوان را هم حمایت کنند.

درودگر ادامه داد: هدایتی مقداری پول به باشگاه داده است اما بخش زیادی از پولی که قرار بوده هدایتی به باشگاه بدهد هنوز پرداخت نشده و ما در نیمه و پایان فصل و همچنین برای سفرها و تیم های پایه مشکل داریم.

درودگر در خصوص کمک رسانه ها و باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رسانه ها باید با ایجاد برنامه های کارشناسی برای اینکه باشگاه های کشور هویت تجاری پیدا کرده و کمک کنند تا تمام باشگاه وضعیت یکسانی پیدا کنند چون بعضی باشگاه ها خصوصی اند بعضی دولتی و بعضی هم مالکشان با واسطه از دولت کمک می گیرند.

وی در پایان در خصوص وضعیت هزینه های باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: من تمام تلاش خودم را در ادارات و سازمان ها انجام می دهم و از تمام وقت خودم استفاده می کنم تا مشکلات باشگاه را حل کنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار